velgen

Dimocash

Hoort erbij
17 okt 2010
57
0
0
ik heb de standaard lexus besteld met navi en deze word volgens het leasecontract geleverd zodra mn huidige auto afloopt wat half februari gebeurd.
met mijn werkgever heb ik afgesproken dat ik andere velgen mag uitzoeken aangezien ik nog extreem veel vrije dagen over heb en ze niet op krijg.

in eerste instantie zat ik te denken aan zwarte velgen maar aangezien de auto ook al zwart is lijkt dat me niet zo handig.
op de alcar website kan je het een en ander zien en mijn voorkeur gaat uit naar een zwart met grijze velg.

tevens vraag ik me af welk formaat ik zal nemen.
18" is wel erg mooi maar word het niet te oncomfortabel?
momenteel heb ik 16" op mn huidige auto en vind een maatje groter toch wel mooier.

wat voor advies hebben jullie ervaren lexus ct200 rijders?
wellicht heb ik iets over het hoofd gezien.
 

Dnns

Hoort erbij
12 dec 2010
95
0
0
Persoonlijk vind ik het design van de 16 inchers mooier. Daarnaast vinden sommigen de afstelling van de CT nogal straf, dit wordt niet comfortabeler met 17inch.
Mijn advies is om een proefrit in een business line en een hogere uitvoering te doen, dan kun je bepalen wat je wilt.
Je kunt natuurlijk ook voor een set aftermarket velgen gaan.
 

Dimocash

Hoort erbij
17 okt 2010
57
0
0
sowieso worden het aftermarket, want de auto is al besteld en staat volgens mij al zelfs bij de deler aangezien het trackingsysteem aangeeft dat het trackingnummer niet (meer) bestaat.

ik heb een testrit gemaakt in de BL pro en vond hem niet stug.
eigenlijk zelfs comfortabeler dan mn huidige auto (fiat bravo 2008)
maar idd ff kijken als ik een testrit kan maken in beide versies, achter elkaar.
 

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
ik zou voor 17 of 18 inch gaan. De opvulling van de wielkasten is zo veel mooier.

Ik heb zelf de 17 inch, wat mij persoonlijk niet te stug is. Ik zou zelf op zoek gaan naar een mooie 18inch lexus velg (bv F-Sport van ISF ofzo)
 

rodero

Hoort erbij
27 nov 2011
89
0
0
Zwart / antraciet staat goed op zwart hoor! Eventueel nog een gepolijste rand eromheen..
Even een foto van sjoerdtiel gepakt van het forum en de zwarte 17'' CT 200h F-Sport velgen erop gezet. Let niet op hoe lelijk de band eromheen zit gephotoshopt, gaat om de velg
smile.gif
 

Bijlagen

  • _blackonblackbusinesslineforum.jpg
    _blackonblackbusinesslineforum.jpg
    475,5 KB · Weergaven: 52

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
rodero zei:
Zwart / antraciet staat goed op zwart hoor! Eventueel nog een gepolijste rand eromheen..
Even een foto van sjoerdtiel gepakt van het forum en de zwarte 17'' CT 200h F-Sport velgen erop gezet. Let niet op hoe lelijk de band eromheen zit gephotoshopt, gaat om de velg
smile.gif

Deze ziet er wel erg strak uit moet ik zeggen! :rulez:
 

becca

Hoort erbij
1 mei 2011
70
0
0
Ik wil ook de F-Sport 17 inch aanschaffen voor zomerbanden onder mijn LL maar de dealer weet nog steeds niet wat deze velgen moeten kosten. Mocht iemand dit weten dan heb ik zeker interesse om de prijs te weten.

Greetz,
Becca
 

thijsr

Hoort erbij
29 aug 2011
34
0
0
Ik zou vanwege de stugheid gaan voor de 16 inch ? ?1148. Kan niet uit ervaring spreken maar 17 en vooral 18 inch schijnen minder comfortabel te rijden. Verder vind ik het ontwerp van de 16 inch het mooist. Probeer ze direct bij te bestellen want dan is het voordelige inruil van je 15 inchers. Ben trouwens jaloers want omdat mijnleasebudget helemaal op is moet ik het over een paar weken met die mindere 15 inch standaardvelgen doen. Blijf vinden het er een beetje triest uitziet vergeleken met de rest van se auto..
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
becca zei:
Ik wil ook de F-Sport 17 inch aanschaffen voor zomerbanden onder mijn LL maar de dealer weet nog steeds niet wat deze velgen moeten kosten. Mocht iemand dit weten dan heb ik zeker interesse om de prijs te weten.

Greetz,
Becca


Ik meen deze eens op marktplaats gezien te hebben voor 1200 oid.
 

buddy

Hoort erbij
15 jan 2012
35
0
6
Ik krijg mijn Lexus,kleur dark opal (bijna zwart) 7 februari met zwarte 17" OZ velgen. Ik zal een foto posten zodra ik hem heb.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
hi Buddy, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst... misschien wel zo leuk dat je je even voorstelt in het voorsteltopic... :rulez:
 

buddy

Hoort erbij
15 jan 2012
35
0
6
De dealer heeft de verkeerde kleur gemonteerd dus antraciet ipv zwart. Verhaal was dat de zwarte kleur van hetzelfde model velg anders is waardoor de band naar binnen of buiten komt wat ten koste gaat van het rijgedrag. Iemand ervaring hiermee? Ook niet netjes is om dit niet van tevoren te overleggen maar dit krijgt nog een vervolg want ik wil dus zwarte velgen.
 

buddy

Hoort erbij
15 jan 2012
35
0
6
Haha, via tinypic upload gedaan en dit is dan dus de Lexus....100% zeker dat ik de goede foto had. Ik probeer het nog eens.....stay tuned
 

therock

Hoort erbij
24 dec 2011
45
0
0
Nice AIR Max Wheels.

zijn dit ze? (maar dan in het zwart)
 

Bijlagen

  • alban__1906200322_oz_superleggera_mgs.jpg
    alban__1906200322_oz_superleggera_mgs.jpg
    25,1 KB · Weergaven: 46