velgen

Dimocash

Hoort erbij
17 okt 2010
57
0
0
ik heb de standaard lexus besteld met navi en deze word volgens het leasecontract geleverd zodra mn huidige auto afloopt wat half februari gebeurd.
met mijn werkgever heb ik afgesproken dat ik andere velgen mag uitzoeken aangezien ik nog extreem veel vrije dagen over heb en ze niet op krijg.

in eerste instantie zat ik te denken aan zwarte velgen maar aangezien de auto ook al zwart is lijkt dat me niet zo handig.
op de alcar website kan je het een en ander zien en mijn voorkeur gaat uit naar een zwart met grijze velg.

tevens vraag ik me af welk formaat ik zal nemen.
18" is wel erg mooi maar word het niet te oncomfortabel?
momenteel heb ik 16" op mn huidige auto en vind een maatje groter toch wel mooier.

wat voor advies hebben jullie ervaren lexus ct200 rijders?
wellicht heb ik iets over het hoofd gezien.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Nja, dat is best wel zuur. Ik denk niet eens dat je zozeer valt over het tijdsbestek, maar dat de communicatie enigszins stroef verloopt. Je zou dan op zijn minst wel een redelijke indicatie verwachten wanneer e.e.a. klaar is.

Misschien kun je toch nog een poging ondernemen om je ongenoegen hierover op een redelijke manier bij de dealer of verkoper neer te leggen. Wie weet beseffen of ervaren zij niet volledig dat e.e.a. je nu nogal hoog zit.

Probeer e.e.a. te weergeven in een persoonlijk gesprek. Dat is misschien iets meer moeite, maar persoonlijker dan via de telefoon.

Maar goed, het is natuurlijk slechts een advies. Ik kan uiteraard niet inschatten hoe e.e.a. is verlopen of wat aan info is overgedragen. In ieder geval succes met de afhandelingen en keep us posted.

Edit: onderwerp verplaatst naar juist subforum.
 

buddy

Hoort erbij
15 jan 2012
35
0
6
OZ.jpgEn hier dan eindelijk de foto's
 

Bijlagen

  • CT.jpg
    CT.jpg
    297,3 KB · Weergaven: 44

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
zo.. lekker donker die auto! ziet er wel goed uit zo! ik heb je hele topic niet meegelezen, maar deze zijn 17" toch?
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Kan ik stellen dat e.e.a. toch naar tevredenheid is opgelost, dit zijn toch de herspoten velgen?

Ziet er goed uit! :rulez:
 

buddy

Hoort erbij
15 jan 2012
35
0
6
Dit zijn idd 17" velgen mlcoolj.

Idd GPS-10 (poedercoat) maar ik ben helaas niet helemaal tevreden omdat er een kras op zit. Beetje jammer
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Poedercoat idd.. ;) Ja, dat is idd zonde van die kras. Als het niet te diep is kan je met polijst mogelijk nog wat wegwerken. Overigens, had je het niet gezien bij aflevering?
 

buddy

Hoort erbij
15 jan 2012
35
0
6
Ik heb het gezien bij aflevering en ook meteen gemeld en laten zien. Er werd naar gekeken maar niet op gereageerd. Ik ga dit verder opnemen met de verkoper (en tevens manager) die dit alles geregeld heeft.

Een beetje commandant kan wonderen doen idd maar nooit geprobeerd met poedercoat. Is vrij hard geloof ik
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Als het gezien is bij aflevering, neem ik aan dat je er wel uit moet komen. Ik weet niet in hoeverre poedercoat nog moet 'uitharden', zou het gepolijst moeten worden, dus dat kan nog een gegeven zijn.

Ik had in eerste instantie twijfels bij de combi zwart/zwart, maar ik moet zeggen dat het wel goed staat. :rulez:
 

buddy

Hoort erbij
15 jan 2012
35
0
6
Ik twijfelde ook en het was dan ook spannend of het mooi zou zijn maar ik vind het super. Kleur is trouwens dark opal.
Zitten ook carbonlook spiegelkappen op.....detail. Je moet toch wat aparts hebben met inmiddels zoveel CT's op de weg ;-)
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Sorry, bedoelde ik ook, dark/dark ;)
Detail carbon is idd heel fraai.

Wat je zegt, eigenlijk wel voor het eerst dat de 'noodzaak' bestaat je te moeten onderscheiden van de rest op de NL wegen, haha.