vincent

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
ja dat scheelt een paar tientjes inderdaad, ik zie alleen nergens de 1.5" verlaagde versie tussen staan, en dat zijn dan degene die ik wil :!:
Maar ik denk dat ik Megan Coilovers neem, die zijn geniaal :!:

Spul uit Amerika halen is niet zo'n probleem hoor als ze er hier ?1000,- voor willen hebben...
 

LS95

Hoort erbij
11 feb 2009
38
0
0
Ik kende dat merk Megan niet maar heb het via Google gevonden en ik begrijp er een beetje van dat dit HET zou moeten zijn?
Ik heb ze een mail gestuurd met de vraag hoeveel het kost ze hierheen te laten sturen.

Kunnen jullie misschien even meekijken bij dat Nederlands Tuning bedrijf?

klik

Deze had ik eigenlijk in gedachten maar op de foto zien ze er anders uit en lijken ze niet voor een Lexus te passen, of zal dit gewoon een archieffoto zijn?

Het enige kleine nadeel is alleen dat hij zo ver weg zit en nog nooit geen Lexus heeft gedaan, hij denkt dat de luchtvering eronder uit halen wel makkelijk te doen is maar ik denk dat het best nog wat werk is, de hele achterbank moet er toch uit? Ik heb trouwens gekeken in de kofferbak om de compressor te zoeken maar kon deze niet vinden.
Omdat het de 1e Lexus voor hem zou zijn hadden we afgesproken dat ik eerst een keertje langs zou komen, beetje ver rijden met mijn achterzijde helemaal laag op de grond, stuiter als een Porsche over de weg, lol. Maar als jullie denken dat het wel makkelijk is en zijn veren goed zijn kan ik misschien meteen blijven en dan erop wachten?

Gr, Michel
 

sonic

Hoort erbij
4 apr 2009
50
0
0
hee........

jeroen tuning. ziten ze in nerderland dan. had ze gezien op een meeting, ze heben ook drifft auto,s maar die zaaten in belgie...kan me vergisen hoor...ik zou zelf eers,t goed laten invoormeren voor je ze wat laat doen aan je lexus, is best duur spul als het fout gaat. de kompressor zit bij de 1fase in de kofferbak. jij hebt de 2e fase. kan zijn dat i ergens ander,s zit je kan even lexus bellen. maar als ik jou was zou ik eerst GOED LATEN INFORMEREN voor je wat laat wat doen. is duur spul als het fout gaat. is op zich goed te doen komt alleen veel bij kijken.

jelmer is de ls kenner. en weet wel waar je het beste spullen kan halen. je kan het proberen bij jeroen. maar ik zou gewoon iets hallen waar je zekerheid hebt.. lextreme is wat ik gezien hebt de koning op lexus gebied. hij maakt alles specifiek voor de ls400 dan weet je zeker dat het goed past. en het valt wel mee met spullen uit amerika hallen hoor....megan is inderdaad iets waar ik op terug ga komen ja..... 8) ..........later.........
 

LS95

Hoort erbij
11 feb 2009
38
0
0
Jeroentje tuning zit in Haaren, onder Den Bosch. Waarom ik in 1e instantie hem had gekozen is omdat hij ze dan voor mij eronder zet, ik heb geen werkplaats dus is dan een gemakkelijke oplossing.

Lextreme verkoopt het merk Stutmasters dus kan ze dan beter rechtstreeks kopen van Stutmasters zelf denk ik, heb antwoordt op mijn mail gekregen, verzending kan volgens UPS niet in 1 doos??? Dus als ik ze zou willen dan worden ze tegelijk, maar apart verzonden, 2 x 200 plus de set 650 is totaal 1050, ongeveer ?760,- omgerekend.

En over die Megan coilovers... die waren 850 dollar ex. verzenden...

Jelmer.... jij zou voor die Megan gaan? Kan je een beetje uitleggen waarom die beter zouden zijn of is het gewoon dat merk dat je aanspreekt?
 

LS95

Hoort erbij
11 feb 2009
38
0
0
p.s deze is er ook nog...keus zat... dit is de goedkoopste maar ziet er niet zo fraai uit.

klik
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Kortgezegd kan je die Megan's in hoogte en hardheid afstellen, is leuk voor degene die dat interesseert. waardeloos voor iemand die gewoon alleen van de kostbare luchtvering af wil.

Met die Megan's kan je dus de auto lekker laag zetten, maar ook op normale hoogte:

Megan Racing

DSC05837.JPG
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Hey Vincent, ik heb die motorkap gasdempers binnen. Ik ga mijn eigen set van de week even uit proberen, kijken of alles oke is. Denk het trouwens wel want ik krijg ze voor geen mogelijkheid met de hand ingedrukt :lol:

Wat wil je dat ik doe; wachten totdat de draagarmen er ook zijn en dan naar je opsturen :?:
 

sonic

Hoort erbij
4 apr 2009
50
0
0
hee jelmer.....

alles goed... cool man ging sneller dan ik da8t. stuur het ander,s maar gelijk met de draagarmen, scheelt het voor jou ook de moeite. had je al een rekening voor me,,,

wil je me aub op de hoogte houden, of ze bij jou ls goed passen. hoop dat het lukt allemaal...

nou iedergeval bedankt voor de moeite jelmer..........later... 8)
 

sonic

Hoort erbij
4 apr 2009
50
0
0
--------------------------------------------------------------------------------

Jeroentje tuning zit in Haaren, onder Den Bosch. Waarom ik in 1e instantie hem had gekozen is omdat hij ze dan voor mij eronder zet, ik heb geen werkplaats dus is dan een gemakkelijke oplossing.

Lextreme verkoopt het merk Stutmasters dus kan ze dan beter rechtstreeks kopen van Stutmasters zelf denk ik, heb antwoordt op mijn mail gekregen, verzending kan volgens UPS niet in 1 doos??? Dus als ik ze zou willen dan worden ze tegelijk, maar apart verzonden, 2 x 200 plus de set 650 is totaal 1050, ongeveer ?760,- omgerekend.

En over die Megan coilovers... die waren 850 dollar ex. verzenden...

Jelmer.... jij zou voor die Megan gaan? Kan je een beetje uitleggen waarom die beter zouden zijn of is het gewoon dat merk dat je aanspreekt?

jeroentje tuning.... ken ik niet persoonlijk maar had over hun gelezen..had het even opgezocht. zitten inderdaad niet in belgie... :roll: :roll: :?: ...maar van wat ik gelezen heb is het wel een goede bedrijf ze hebben een dikke mazda rx7 drift wagen waar ze mee los gaan...
 

gusmano

Hoort erbij
18 jul 2008
69
0
0
Hee sonic,

Toevallig zag ik vanmiddag dat mijn auto rechts achter 1,5 cm lager staat dan links...
Is me eigenlijk eerder nooit opgevallen 8O
Het kan zijn dat het luchtvering probleem nu begint?
Ik heb hem nu in de garage exact nagemeten ,en ga morgen kijken of er verschil is ontstaan na 24 uur .
Maar ik ben ook al gaan kijken voor een vervangings set voor mijn luchtvering mocht het echt slechter worden.
Het is nog niet zo dat als ik de garage deur open,dat ik zie dat hij gezakt is.
Maar wat niet is kan nog komen.... :?

Of weet een van jullie nog een goed exemplaar(Rechts achter)te koop?
Of links en rechts...is ook goed.

Groetjes Gusmano
8)
 

gusmano

Hoort erbij
18 jul 2008
69
0
0
hee sonic wat lees ik nu....

als het allemaal goed gaat... ben ik wel geintreseert ja. had gezegt dat ik de luchtbalgen zou vervangen maar die kosten ook 1250 euro had ik vandaag gehoord.. Mad Mad dus ik ga ze ook vervangen voor een schroefset.
en ga mijn luchtvering op ebay zeten. achter zijn ze nog goed namelijk!

Zou je eerst contact met mij op willen nemen voor dat je ze op E-bay zet?
Ik heb allen een setje voor achter nodig..als het nu erger wordt.

Groetjes Gusmano 8) [/b]
 

LS95

Hoort erbij
11 feb 2009
38
0
0
Iemand een link van hoe je de airsuspension eruit haalt van een Lexus LS400 1995? Ik las ergens dat je de lucht eruit moet laten lopen, kan je die dan gewoon zo weer doorverkopen? Bij de dealer zeiden ze dat de luchtvering nog goed zijn en alleen de linksachter sensor stuk is. Ben bang om te verkopen en ze toch stuk blijken te zijn, :D
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik heb garage boeken van het eerste model. Maar in weze is de luchtvering van 1990 tot 2000 hetzelfde gebleven, ze gebruiken in ieder geval dezelfde dempers.... en dat is te merken :lol: :evil:

Ik kan er wel wat foto's van maken, of je koop een setje eigen boeken van jouw modeljaar op ebay:

Ebay
 

LS95

Hoort erbij
11 feb 2009
38
0
0
Ja dat is idd. een goed idee, heb even gekeken op Ebay, 2e hands rond de 170,- Dollar en ik zag ze nieuw online voor 190,- dollar. Is eigenlijk wel een must have item die R/M.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Boeken zijn onmisbaar in mijn ogen als je wat aan je auto wil prutsen :!:

Ik heb de nieuwe dempers vandaag onder mijn motorkap gezet Vincent. Ze zijn goed, ??n demper is al voldoende om hem omhoog te houden :lol: :!:

Dus het is wel weer even wennen dat de motorkap wat zwaarder dicht gaat :p
 

sonic

Hoort erbij
4 apr 2009
50
0
0
hee gusmano.....

hee wat bale man.. hoe is het afgelopen.... het kan ook aan je sensor ligen. gezien die ook gevoelig zijn.

het kan nog even duuren voor dat ik aan de ophanging ga beginen.. ondank,s dat i voor helemaal leeg loopt pompt hij wel op als ik hem start..dus zolang hij dat blijft doen wacht ik er nog mee....maar zodra ik ze eronder haal laat ik het je weten. hoef er ook niks voor te heben.... :D
hoop dat het goed komt. en succes er mee............groet..sonic.... 8)

hee jelmer...
cool dat het past ...... :D :D ......bedankt....
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik heb trouwens wel op de site van strutmasters gelezen dat zo'n schokdemper kan ploffen! :roll:
 

LS95

Hoort erbij
11 feb 2009
38
0
0
Re: ls95........

sonic zei:
http://www.lextreme.com/ascon.htm

meschien heb je hier wat aan ls95.... staat stap voor stap hoe je de ophanging vervangt..... :!:


Ja die had ik al een beetje doorgelezen, bedankt!

Hey Jelmer, dat de motorkap nu wat zwaarder dicht gaat is juist wel mooi toch, geeft een massief gevoel. Het is bij mij nog niet nodig maar wil het tzt wel vervangen, hij blijft wel open hangen maar zakt een paar centimers terug en je ziet dat ze het zwaar hebben.

Over het ontploffen... als ik ze ga vervangen en daarna niet meer online kom dan weten jullie wat er is gebeurd, :lol: