vincent

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
tijdens het rijden bedoel ik... :!:

voor het vervangen/reviseren van draagarmen kan je beter op lexls.com kijken
 

sonic

Hoort erbij
4 apr 2009
50
0
0
hee jelmer.....

sorrie zat weer in duitsland...bedankt voor de tip...voor de draagarmen.. :)

maar jelmer ik zie dat je xenon had ingebouwd.. wouw dat ook doen.. had informatie opgevraagd. gezien de lichtopbrengst echt slecht is. overdag zie je ze niet eens.........

maar goed had informatie opgevraagd. en er schijnt nieuwe regels te zijn wat betreft xenon inbouw voor alle bouwjaren. da8 laat het je even weten..

http://www.skg-carstyling.nl/skg2006/ad ... 00058.html

later.......
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Allemaal leuk dat ze met nieuwe regels komen, ik ga me spullen niet veranderen. Natuurlijk is geen enkele koplamp die halogeen voert, afgezien van de projectoren misschien, goedgekeurd voor xenon, schijnt te veel strooilicht te geven ofzo. Maar niemand die daar last van heeft als je ze goed afstel.

ga toch boeven vangen
 

sonic

Hoort erbij
4 apr 2009
50
0
0
ja.....snap dit land af en toe niet met zen regels...want die dagrijlampen mogen dan wel. die je achteraf mag inbouwen. wat je veel ziet in rotterdam.
en ze zijn als je het aan mij vraagt net zo vel....plus dat de helft van de auto,s hier met xenon rijd...oud en nieuwe...dus wat gaan ze die ook allemaal controleren....hebben ze echt niks beter te doen of zo... :x :x.......
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik vind Xenon in de Lexus echt een gigantische vooruitgang, beter dan de andere 3 auto's waar ik het in heb gezet. Bij mij is het Bi-Xenon dus. Gigantische lichtopbrengst als je het grootlicht aan zet, maakt de binnenste originele grootlicht behuizingen een beetje overbodig. maar die zijn nou eenmaal verplicht voor de APK. dus die zijn ook nog geschakeld, in de toekomst zet ik daar wellicht een xenon lamp zonder afdekkapjes in + strobscoop lampen, die heb ik ook nog liggen

Je kan met die Bi Xenon ook razendsnel seinen, het lijkt wel een stroboscoop :lol:

Dagrij lampen heb ik ook nog over nagedacht, maar die vind ik naderhand toch een iets te hoog sjonnie gehalte hebben :lol:
 

sonic

Hoort erbij
4 apr 2009
50
0
0
ja snap wat je bedoelt. het staat ook zo cool... 8)

ik zoek zelf wat beters. want de lichtopbrengst is echt slecht. hoor veel ls rijder,s er over klagen...zat ook te twijfelen over dagrijlampen vind het alleen mooi als je het netjes weg kan werken. je ziet veel golfjes hier mee rondrijden en ze ziten op de meeste gekste plaatsen....

maargoed,, ga ook waarschijnlijk de xenon kant op denk :?:
:) :) :)
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ja, jammer dat er geen projectors leverbaar zijn voor het eerste model, voor de UCF21 kan je wel Infiniti Q45 stijl projecters krijgen. Misschien een keer zelf wat bouwen :?: . Je kan wel heldere lampen krijgen voor de LS400, alleen het stadslicht ziet er zo debiel uit van die set

Xenon met projectors is namelijk de juiste combinatie, Op me Chevy doe ik ze wel. de hoeveelheid strooilicht van een xenon lamp maakt ze juist zo hinderlijk
 

sonic

Hoort erbij
4 apr 2009
50
0
0
ja deze bedoel je zeker :D .....


ntbgy.jpg


vind de lamp zelf wel cool alleen de rest is inderdaad lomp,,,, beetje fantasie kon geen kwaad jongen,s :lol:

ik vind dat ze de automobilist een beetje ruimte moeten geven...het gaat tenslote over de veiligheid toch...
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Dat stadslicht is achterlijk ja, de rest is wel netjes. Maar een origineel stadslicht zal gaan afsteken.

Ik heb nu ook van de 'chrome inserts' op me grille zitten, ga het nog een tijdje aanzien als ik wat meer ruimte om de auto heb (staat al een half jaar dicht achter een thunderbird). misschien haal ik die er ook wel weer af. ook iets te sjonnie misschien :lol:

Niemand die last heeft van die xenon lampen, en ik zie dat hert 's avonds ook eerder :!:
 

sonic

Hoort erbij
4 apr 2009
50
0
0
ja ze zien er ook zo goedkoop uit, ben bang dat je snel last gaat krijgen met vocht en zo...maargoed heb ook besloten xenon intebouwen, schijt wat ze te zegen heben, ik ga de binnen behuizing zwart spuiten, kijken of dat helpt met strooilicht... :)

w9b7e1.jpg


deze grille vind ik echt de bom...ik vind dat je leker zelf moet weten wat je er op schroeft..... want ja we rijden in een lexus dus we zijn toch al de gesprek van de dag....niet..... 8) 8) 8) 8) .....
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Volgens mij heeft hij die grille zelf gemaakt. Fabulous heeft wel een kant en klare grille voor de LS, die kost alleen wel $$$ :lol:

Zwart?? maar dan heb je toch helemaal geen lens meer? :? oftewel, geen licht opbrengst.... :?: :?:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik heb op m'n pick up straks namelijk wel zwarte behuizingen :wink:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
min of meer ja, haha.

Ik heb trouwens de draargarmen ook binnen. Ik ga van de week even de sjit in orde maken, en dan laat ik je het totale bedrag wel weten
 

LS95

Hoort erbij
11 feb 2009
38
0
0
Jelmer zei:
, of je koop een setje eigen boeken van jouw modeljaar op ebay:

Ik had vandaag 2 setjes op het oog op Ebay, de 1e was een 2e hands setje met 1 bid van USD30,- en de andere was een nieuwe met nu kopen USD130,- (Ook niet duur want ik heb ze nog niet eerder gezien voor deze prijs)
Wachten tot de laatste minuut en dan nog wat seconden wachten en ik dacht dat ik er wel kwam met een bod van USD80,- maar ik weet niet waar ze vandaan kwamen maar er waren opeens 4 andere bieders die net als ik op het laatste moment dachten hun slag te slaan, mijn bod van inmiddels USD100,- is overboden met USD102,50 dus verloren...
Uit frustratie (lol) heb ik maar meteen dat nieuwe setje Lexus LS400 1995 Repair Manual Vol. 1 & 2 gekocht voor USD130,- met USD16,- verzendkosten voordat deze ook weggekaapt zou worden!
Net zoals bij de coilovers duurt deze Paypall transaktie ook een paar dagen.....en nu we toch boeken aan het kopen zijn ook verder gezocht en het boek 1995 Lexus LS400 Wing Diagram Manual Original gekocht voor USD39,- + USD12,- verzendkosten.
Deze USD51,- is WEL door Paypall meteen doorbetaald/ voorgeschoten.
Als je op Ebay zoekt nu voor de boeken Lexus LS400 1995 Repair Manual zie je alleen nog een setje 2e handse staan met een vraagprijs van USD165,- dus voor mijn gevoel toch nog goed gedaan vandaag. Mocht ik ze binnen hebben en iemand heeft vragen over een model 1995 wat in de boeken te vinden is dan help ik er graag mee.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik had dacht ik ook zoiets voor mijn boeken betaald

Ja pas op hoor! het zijn een stelletje sneaky figuren :lol:
 

sonic

Hoort erbij
4 apr 2009
50
0
0
hallo jongens...heb helaas mijn lexus verloren...ben naar italie geweest.
op vakantie...op de terug weg naar nederland bouwden ik snelheid af voor een file. een vrachtwagen die rechts reed, zag het te laat en kon niet meer stopen voor zijn voorganger en besloot uit te wijken naar links waar ik dus zat. en ramde hem vol in. mijn vriendin en ik kon er van weg lopen. er was van de lexus niks meer over. niemand snapt ook hoe we zonder kleerscheuren er mee weg ge komen zijn..hij heeft ons leven gered zonder meer..mijn vriendin heeft alleen een hersenschudding op gelopen vanwege dat bij haar geen airbag zat..maar gaat gelukkig wel goed met her..al is ze goed geschroken er over.......maar goed het komt wel goed...

ik wil zoizo iedereen bedanken voor alle hulp.......

jelmer sorrie dat het zo lang duurde. zal het geld zodra me salaris is over gemaakt gelijk over maken....heb de spullen niet meer nodig. maar als het jou in de weg zit moet je het maar gewoon op sturen..... ieder geval bedankt jelmer voor alles...
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
sonic zei:
hallo jongens...heb helaas mijn lexus verloren...ben naar italie geweest.
op vakantie...op de terug weg naar nederland bouwden ik snelheid af voor een file. een vrachtwagen die rechts reed, zag het te laat en kon niet meer stopen voor zijn voorganger en besloot uit te wijken naar links waar ik dus zat. en ramde hem vol in. mijn vriendin en ik kon er van weg lopen. er was van de lexus niks meer over. niemand snapt ook hoe we zonder kleerscheuren er mee weg ge komen zijn..hij heeft ons leven gered zonder meer..mijn vriendin heeft alleen een hersenschudding op gelopen vanwege dat bij haar geen airbag zat..maar gaat gelukkig wel goed met her..al is ze goed geschroken er over.......maar goed het komt wel goed...

ik wil zoizo iedereen bedanken voor alle hulp.......

jelmer sorrie dat het zo lang duurde. zal het geld zodra me salaris is over gemaakt gelijk over maken....heb de spullen niet meer nodig. maar als het jou in de weg zit moet je het maar gewoon op sturen..... ieder geval bedankt jelmer voor alles...

Mijn god!

Ik ben blij te horen dat het goed met jullie gaat! Dit zijn kl*te dingen! Heel veel sterkte.