Wat willen jullie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
LF is geen eigenaar van de firmware. Alleen de ontwikkelaar van zulks is rechtmatig eigenaar en doet meestal de rechten over naar degene voor wie hij het ontwikkeld heeft, vooraf of achteraf voor getekend (vaak de fabrikant of licentiehouder). Enigste wat zou kunnen is links plaatsen en dan nog moet je met disclaimers werken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Deleted User 80

turbo

Nieuw hier
12 mrt 2015
24
1
0
Hij heeft het volgens mij over de versienummers.


Klopt dan kun je zelf zien of je al de laatste update hebt, en zoniet kun je eventueel even naar de dealer om hem te laten installeren. Ik heb nergens aangegeven dat ik zelf zoiets wou downloaden of installeren, maar zag gewoon op het engelse en franse forum wel de versie nummers voorbij komen en bij de fransen was zelfs een changelog geplaatst.
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Ter illustratie van Alor zijn vraag

IMG_0645.PNG
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Ter info.
Als je op de tekst klikt ga je naar het begin van het topic onderwerp.
Als je op het pijltje klikt ga je naar het eind van het topic onderwerp.
Je moet er maar opkomen
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.727
467
83
Omdat ik geen zin had om het hele forum met de had te vertalen heb ik dat geautomatiseerd (dmv Google Translate).
Alle verkeerde vertalingen moeten dus met de hand worden gecorrigeerd. Dus blijf ze gerust melden.

De vertaling van je postvak zou nu op orde moeten zijn.

De twee engelstalige "Imported..." mappen kan je zelf hernoemen. Die zijn door de migratie van het forum ontstaan.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.727
467
83
Nu wordt ie mooi. Die heb ik aangepast, maar ik zie dat er inderdaad nog "Message center" staat.
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
No Title

Dank Marcel en Roel. Het woord is vandaag in een ander topic al een paar keer gevallen en jaha, daar is tie weer: even mierenn... Er staan de een aantal onnodige spaties in. Zie plaatje.
Ik sta open voor het redigeren van teksten :p
 

Bijlagen

  • photo3595.jpg
    photo3595.jpg
    346 KB · Weergaven: 35

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.727
467
83
Een probleempje.
"overzicht" staat niet op dezelfde plek gedefinieerd als bijvoorbeeld "inbox". Ik kan "overzicht" wijzigen naar "-overzicht", maar dan wordt het dus ook "Verzoeken-overzicht". Dan lijkt een spatie me toch beter, al is dat niet correct.
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Een probleempje.
"overzicht" staat niet op dezelfde plek gedefinieerd als bijvoorbeeld "inbox". Ik kan "overzicht" wijzigen naar "-overzicht", maar dan wordt het dus ook "Verzoeken-overzicht". Dan lijkt een spatie me toch beter, al is dat niet correct.

Het moet geen gedoe worden natuurlijk, maar leek me wel zo professioneel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.