Wat willen jullie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Je bent geliked :) De jongens zijn een beetje los aan het gaan met lik(k)en :)
 
  • Leuk
Waarderingen: mlcoolj

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Alor waarom kan ik jouw emoticons niet zien ? soms zie ik hele kleine zwarte icons en meestal een grijs vierkantje achter je zin

ik lees vanaf mn desktop, windows

maar wel een rede om jouw post te "liken" :p:thumbsup:
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Misschien had ik beter niet kunnen vertellen hoe die streepjes werken.
Nu wordt iedere post geliket.
Maar dat woord van de week van je, reputatiepunten, dat deed het hem.
Alleen waarom mlcoolj met >6000 posts nog geen 6 streepjes heeft heb je nog niet verklaard ?
Oh en natuurlijk heb ik je post geliket. Voor het einde van de week heeft iedereen er 10 :)
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Zonder streepjes op de derde plaats Hube
En alleen onderstaande gebruikers hebben streepjes.
En vergelijk Henny en mlcoolj start 2010 6148 berichten of 775 en toch 4 streepjes
Dit riekt naar misdaad
Schermafbeelding 2015-05-03 om 17.09.10.png
 

turbo

Nieuw hier
12 mrt 2015
24
1
0
Ik zou wel een gedeelte willen zien waar de recenste firmware van de auto's zou staan, nu las ik op het engelse forum en ook de franse dat er al een firmware voor de navigatie voor de is300h was welke eindigde op de letter G maar hier kan ik niets vinden over firmware voor diverse systemen.
Zou mooi zijn als iemand deze informatiet van lexus nederland kon krijgen en hier ergens op dit forum zou kunnen plaatsen.
Firmware verschilt wel van het type navigatie wat in de auto zit.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Dat is wel een leuke, turbo, ik vraag me af of die informatie, anders dan fora, bij Lexus zelf online te vinden is... en raamsdonk moet zn naam veranderen in Sherlock :eek:
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Ik zou wel een gedeelte willen zien waar de recenste firmware van de auto's zou staan, nu las ik op het engelse forum en ook de franse dat er al een firmware voor de navigatie voor de is300h was welke eindigde op de letter G maar hier kan ik niets vinden over firmware voor diverse systemen.
Zou mooi zijn als iemand deze informatiet van lexus nederland kon krijgen en hier ergens op dit forum zou kunnen plaatsen.
Firmware verschilt wel van het type navigatie wat in de auto zit.

En als er na een firmware update een probleem is wie is er dan verantwoordelijk.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Op zich zou zo'n lijst niet verkeerd zijn, maar ik zit uit praktisch oogpunt te bedenken hoe die informatie verkregen wordt en belangrijker, hoe die bijgehouden moet worden. Eigenlijk zie ik dit meer als een taak voor Lexus zelf dan een fanforum, wij zitten namelijk niet in die communicatielijnen van Lexus. Maar als iemand zich geroepen voelt te proberen zal ik de laatste zijn die dat stopt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.