Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Lexusforum meeting 2019

Ineenstorting
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• RoelVB
    begonnen met een onderwerp Lexusforum meeting 2019

Lexusforum meeting 2019

Dag Lexusliefhebbers,

Het is weer hoog tijd voor een meeting. Dit jaar zijn we welkom bij de Lexus dealer te Zwolle.
    Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: Zwolle.jpg Bekeken: 1 Grootte: 51,1 KB ID: 171401

De meeting gaat plaatsvinden op zondag 23 juni, start om 10.00 uur en wij verwachten om 16.00 uur af te ronden.

Aanmelden
    Degene die willen komen willen we vragen om aan te melden via deze link. Hiermee kunnen wij inschatten hoeveel man er ongeveer zullen zijn.

Mooiste Lexus verkiezing
    Zoals ieder jaar doen we weer de Mooiste Lexus verkiezing. Meer informatie hierover is de vinden via deze link.

Lexusforum vlaggen
    Wil je een foto van jouw auto op onze Lexusforum vlaggen? Plaats dan je mooiste foto('s) in het foto topic.

Adres
    Lexus Zwolle
    Molenland 6
    8024AL Zwolle

We hopen je de 23e te mogen ontvangen.

- Het Lexusforum team
    Laatst bewerkt door RoelVB , 11 Apr 2019, 18:18.

• Lextase
    antwoordde
    Ik kan helaas niet komen vandaag met mijn barnfind, tot de volgende meeting!

Plaats een reactie:

• Henny
    antwoordde
    Hallo Hallo Wakker worden, even koffie en ontbijten, de Lexus nog even wassen en of poetsen en op naar Zwolle op deze prachtige dag !!!

Plaats een reactie:

• RoelVB
    antwoordde
    Ik ben er klaar voor! Tot morgen.

Plaats een reactie:

• Redguy
    antwoordde
    Helaas andere prioriteiten voor deze dag, volgende keer weer!

Plaats een reactie:

• MrDaniel
    antwoordde
    Gezellig dat er zo veel mensen op afkomen!!

Voor degene die op deze dag aanwezig zijn.. Mocht iemand een krasje, veeg of lak-imperfectie hebben laat het mij weten. Ik heb speciaal voor het lexus forum mijn poetsspulletjes bij me.

Plaats een reactie:

• Henny
    antwoordde
    Zal zondag ook weer van de partij zijn met mijn "nieuwe"RX450h

Plaats een reactie:

• GroteSmurf
    antwoordde
    Helaas kan ik er niet bij zijn, we installeren een nieuwe vloer thuis, en daarvoor moet dit weekend de benedenverdieping leeggehaald worden.

Plaats een reactie:

• Toin
    antwoordde
    Ik hoop dat mijn wagen dan weer rijd, dan kom ik...anders wordt het een volgende keer...

Plaats een reactie:

• mark75
    antwoordde
    ik wil me ook even aanmelden voor de meeting.
    kan echter ook maar blijven tot een uur of 13.00 /13.30

Plaats een reactie:

• RoelVB
    antwoordde
    Weersvoorspelling varieert nogal. Gisteren voorspelden ze ontzettend veel neerslag. Vandaag voorspellen de droog en warm weer.

We gaan gewoon uit van droog weer

Plaats een reactie:

• Stefan O
    antwoordde
    Ik zie in de weersverwachting droog weer, graadje of 24 Vincent.......als alles meezit kom ik een paar uurtjes langs. Moet in de middag helaas werken. Misschien dat het dan ook eindelijk gaat lukken met de Tpms .........staan een hoop foutmeldingen in. Voor de AFS rijd ik woensdag even langs Zwolle. Dus wie weet tot zondag.

Plaats een reactie:

• Xenon
    antwoordde
    Damn...
    We hebben niet het zomertje van vorig jaar als ik de vooruitzichten zo bekijk. Ik geloof dat op de 23e van een poetsbeurt vooraf optisch weinig overblijft na aankomst .
    Ach, wie weet waait de wind de komende dagen ineens toch nog uit een andere hoek .

Plaats een reactie:

• markmt5
    antwoordde
    Onder voorbehoud ben ik ook aanwezig.

Plaats een reactie:

• Romke
    antwoordde
    Oorspronkelijk geplaatst door RoelVB Bekijk bericht
    In het kort:
    "Met de handen in de zakken tegen banden schoppen"

Uitgebreid:
    Een dagje met allemaal lexusliefhebbers. In het bijzijn van een grote variatie aan mooie auto's samen praten/passie delen over/voor het merk Lexus en auto's in het algemeen.
    Er zal te drinken zijn en er is de mogelijkheid om iets te eten. Tegen het eind van de dag doen we de uitreiking van de mooiste Lexus verkiezing en een loterij met allerlei Lexus goodies.
    dank voor de uitleg

Plaats een reactie:

Werken ...
X