Lexusforum meeting 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Dag Lexusliefhebbers,

Het is weer hoog tijd voor een meeting. Dit jaar zijn we welkom bij de Lexus dealer te Zwolle.
Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: Zwolle.jpg Bekeken: 1 Grootte: 51,1 KB ID: 171401


De meeting gaat plaatsvinden op zondag 23 juni, start om 10.00 uur en wij verwachten om 16.00 uur af te ronden.

Aanmelden
Degene die willen komen willen we vragen om aan te melden via deze link. Hiermee kunnen wij inschatten hoeveel man er ongeveer zullen zijn.


Mooiste Lexus verkiezing
Zoals ieder jaar doen we weer de Mooiste Lexus verkiezing. Meer informatie hierover is de vinden via deze link.


Lexusforum vlaggen
Wil je een foto van jouw auto op onze Lexusforum vlaggen? Plaats dan je mooiste foto('s) in het foto topic.


Adres
Lexus Zwolle
Molenland 6
8024AL Zwolle


We hopen je de 23e te mogen ontvangen.

- Het Lexusforum team
 
Laatst bewerkt:

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Damn... Moet even iets in m'n agenda zien te switchen op die dag?
Wanneer krijgen we vierdaagse weekends? :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
ik ben van de party en ik verwacht ook een introducee mee te nemen: mijn collega die me met het Lexus-virus besmet heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

JANGS450H

Hoort erbij
27 dec 2018
49
16
8
Zojuist een snipperdag kunnen regelen met het werk, dus ik ben ook aanwezig:D. Is mijn eerste keer, dus ik ben benieuwd:eyes:!
 

St Moritz

Nieuw hier
12 apr 2016
18
0
1
Ik hoop er ook bij te kunnen zijn. Jammer dat het tegelijkertijd met een andere mooie meeting valt, namelijk de Custom Turbo Meeting. Misschien dat ik ze wel beiden bezoek ondanks dat ik geen turbo heb haha
 

Knumed71

Hoort erbij
25 apr 2019
32
14
8
Kan mijn onlangs gekochte Lexus IS250 na de vakantie ophalen, dus leuk om gelijk een Meeting mee te maken.
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.388
207
63
Ik hoop er ook bij te kunnen zijn. Jammer dat het tegelijkertijd met een andere mooie meeting valt, namelijk de Custom Turbo Meeting. Misschien dat ik ze wel beiden bezoek ondanks dat ik geen turbo heb haha

shit...valt dit gelijk ?...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.