Preview Lexus IS Gen 3

Erwin

Hoort erbij
5 dec 2011
50
0
0
Vandaag heb ik ook kennis mogen maken met de nieuwe IS300h. Fantastische auto, rijdt erg lekker en de active sound control zorgde ervoor dat de cvt-automaat ook lekkerder lijkt te klinken dan in andere modellen met zo 'n automaat. De stoelen zitten echt fantastisch, de Mark Levinson lijkt nog beter te klinken dan in mijn IS 250 en de buitenkant vind ik ook supermooi.

Twee dingen vind ik wat minder:
-op het dashboard vind ik het gedeelte waar de bediening van de geluidsinstallatie e.d. zit, nogal plastic overkomen. Het zal ongetwijfeld heel duur plastic zijn, maar toch. Klein minnetje wat mij betreft.
-mijn eigen IS 250 lijkt me toch een stuk feller dan deze IS 300h. En dat is voor mij toch een wat grotere min.

Overall blijf ik het een fantastische auto vinden. Ik ben benieuwd wat de andere forumleden van de door mij aangetipte minpunten vinden. Misschien ligt het wel aan mij.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Wat Hey dashboard gedeelte betreft ben ik het ermee eens, maar dat valt goed op te lossen tegenwoordig :) je kan het in alle kleuren/ structuren wrappen zoals je het wilt, van mat naar Hoogglans :)

Power wise ben ik je nog een antwoord schuldig, maar ik denk dat het te maken heeft met vermogrnsopbouw van beide motoren. De v6 lijkt sneller dan dat die is :)
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Ik heb een uitgebreide review geplaatst op forum is gen 3 waar ik mijn aanloop naar de nieuwe Lexus heb beschreven. Kijk even en lees wat ik van de nieuwe Lexus vond!! :hi: