Goedendag,
Ik heb gisteren voor het eerst kennis gemaakt met de nieuwe IS......en ik moet zeggen :rulez: .Klasse.
Ik had een uitnodiging van Lexus-Enschede om kennis te maken met de nieuwe Is.
Bij binnenkomst werd ik ontvangen door 2 dames die me gelijk een drankje aanboden en me wezen op aanwezige hapjes en ik kon nog even whisky proeven,altijd goed....
.
Verder in de showroom stond de nieuwe IS,......echt een mooie auto.Ik had de auto alleen nog maar op foto`s gezien en moest toch altijd even wennen aan de nieuwe gril,maar in het echt is dit heel mooi,en een erg mooi gelijnde auto.
Even later werd me gevraagd of ik een proefrit wilde maken,ik dacht leuk maar dan moet ik een afspraak maken voor een andere dag,maar nee ik kon gelijk een stuk rijden.......super.
Buiten stond een zwarte business line pro,na dat me het een en ander was uitgelegd kon ik gaan.
De schakelaar ging gelijk op de sport stand...haha.
De auto is van binnen erg mooi afgewerkt en je voelt je gelijk thuis en hoeft niet te wennen ofzo,het rijdt allemaal zo makkelijk en comfortabel,en hij was best nog wel snel..
Bij terug komst kon ik nog even op de foto met de nieuwe IS en even later ging ik de deur uit met een fles wijn met een etiket van die foto erop..... :rulez: .