Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Rowi zei:Aah Huub koopt tog iedere 2 a 3 jaar un andere dus kan je over un paar jaar ook zo'n nieuwe IS rijden... Gaat die vast weg voor un forum prijsje![]()
Dat werkt prima, tenminste, als je hand/oog co?rdinatiesysteem enigszins normaal functioneertHebben jullie ervaring met het bediening van dat entertainmentsysteem (met zo;n muisje)? Lijkt me niet echt lekker werken...
Harrie Beekmans zei:.........
Ik ga denk ik ook nog eens proefrijden... Ik mag voor mijn nieuwe job ook gewoon Lexus gaan rijden, zolang het maar hybride is... Als ik er eentje ga kopen, zou ik die in starlight black bestellen, met een light grey of ivory lederen interieur en dark grey hout... :rulez: .........
Gertjeej zei:Stelletje mazzelaars! leuk hoor! ik moet zeggen dat ik de auto in het wit totaal geen ruk aan vind. (sowieso vind ik witte auto's ronduit lelijk).