Preview Lexus IS Gen 3

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
;) BBCode niet uitschakelen h? ;) Ik heb het gemaakt voor je :p
 

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
Stelletje mazzelaars!!!

Hoewel.....Gezien de tijd en energie die jullie in onze gezamenlijke hobby steken eerlijk verdiend.
Mag ??k wel eens gezegd worden.
En fraai gebaar van Lexus uiteraard.
 

tonnetje

Actief
26 okt 2012
286
7
0
mooie auto en leuke inkomer voor het forum team
grill komt als psychedelic artwork overop mij
kan niet wachten todat hij gebruikt op de 2e hands markt komt
als mn oude sok het teminste toelaat.
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Aah Huub koopt tog iedere 2 a 3 jaar un andere dus kan je over un paar jaar ook zo'n nieuwe IS rijden... Gaat die vast weg voor un forum prijsje;)
 

tonnetje

Actief
26 okt 2012
286
7
0
Rowi zei:
Aah Huub koopt tog iedere 2 a 3 jaar un andere dus kan je over un paar jaar ook zo'n nieuwe IS rijden... Gaat die vast weg voor un forum prijsje;)


graag dan int zwart of spierwit bestellen huub
oja ook graag met 19inch en verlaginsveren/schroefset
hoef ik dat alvast niet meer aan te schaffen.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
lol :)

Als ik een IS300h koop, zal deze als volgt zijn: F-sport uitvoering, kleur wit of zwart en binnen zwart of rood leer.

Voorlopig zal ik de mijne nog even doorrijden :) Bij +/- 125.000 km zal ik op zoek gaan naar een ander. Dus dat duurt nog wel een jaartje. Ik zal dan twee weken lang de mijne op het forum aanbieden voor de inruilrpijs die ik krijg ;) Zo doe ik het meestal :)
 

Gertjeej

Hoort erbij
29 jan 2013
83
0
0
Stelletje mazzelaars! leuk hoor! ik moet zeggen dat ik de auto in het wit totaal geen ruk aan vind. (sowieso vind ik witte auto's ronduit lelijk). Ik denk een zwarte/grijs/donker blauwe met een beige/wit/cognac kleurig leertje het echt heel goed zou staan!

Hebben jullie ervaring met het bediening van dat entertainmentsysteem (met zo;n muisje)? Lijkt me niet echt lekker werken...
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak. :hi: Ik ga voor de speciale kleur wit van de f sport!! :p :p Hopelijk vind iedereen hem foeilelijk, dan rijd ik iets zeer speciaals. :rulez:
 

Gertjeej

Hoort erbij
29 jan 2013
83
0
0
Whaha ja sorry ik ben soms wat direct c.q. onbehouwen hetgeen ik altijd afschuif op mijn rotterdamse roots :p. Let wel ik rij zelf ook nog in een witte fiat 500 he! :p Iets waar je ook niet echt vrolijk van wordt. Maar ik heb eigenlijk wit nooit echt mooi gevonden op en in een auto. Ik bedoel het geenszins beledigend oid :). Zo vind ik de zwarte bekleding bij een zwarte auto ook niet mooi :), m.i. moet dat gewoon een lichte bekleding zijn!

@GPS-10: wow cool! Ik heb er het wel even kunnen aanraken in een CT200h bij Lexus Utrecht (bij de (her)opening) maar daar stond geen spanning op... en het scherm was naar beneden. Maar het ligt wel lekker in de hand! Ik ken verder alleen de i-drive/mmi/touchscreen systemen die normaliter echt ontzettend simpel zijn om te bedienen. Zo'n muis compartiment ziet er wel beter uit ipv zo'n knop in het middenconsole!
 
11 dec 2012
256
0
0
Dat entertainment systeem werkt prima, op die Enform app kun je het systeem proberen, maar het muisje natuurlijk niet. Ik vind die zelf wel erg fijn, fijner dan de centrale knop die ik bijvoorbeeld in mijn Renault had... Je moet er wel even aan wennen, maar ik had het na 2 dagen al volledig onder de knie...

Ik ga denk ik ook nog eens proefrijden... Ik mag voor mijn nieuwe job ook gewoon Lexus gaan rijden, zolang het maar hybride is... Als ik er eentje ga kopen, zou ik die in starlight black bestellen, met een light grey of ivory lederen interieur en dark grey hout... :rulez:

Zal binnenkort nog eens naar Eindhoven rijden, een erg benieuwd!
 

Gertjeej

Hoort erbij
29 jan 2013
83
0
0
Hoi Harrie! gefeliciteerd! Het systeem zal wel wennen zijn denk ik :). Helaas heb ik geen ipad (ben niet zo van de tables en gebruik nu met frisse tegenzin een iphone maar wil eigenlijk een samsung) dus ik kan de app niet gebruiken.

Wil je ook echt de nieuwe IS? Lexus heeft natuurlijk ontzettend veel hybrides! (GS/LS). Maar met het oogpunt op de bijtelling is IS helemaal geen slechte keuze denk ik zo! Zeker niet met die kleurencombi die je aangeeft!
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Harrie Beekmans zei:
.........
Ik ga denk ik ook nog eens proefrijden... Ik mag voor mijn nieuwe job ook gewoon Lexus gaan rijden, zolang het maar hybride is... Als ik er eentje ga kopen, zou ik die in starlight black bestellen, met een light grey of ivory lederen interieur en dark grey hout... :rulez: .........

Moet ik hieruit opmaken dat je bent aangenomen voor de baan?
 

tonnetje

Actief
26 okt 2012
286
7
0
Gertjeej zei:
Stelletje mazzelaars! leuk hoor! ik moet zeggen dat ik de auto in het wit totaal geen ruk aan vind. (sowieso vind ik witte auto's ronduit lelijk).


dat ligt er maar aan wat voor een model het is
een witte mercedes S klasse of een grote witte lexus 460 oid is ook niet mijn smaak
daar hoort een donkere of een neutrale kleur bij (oa zilver)
maar voor een sportieve sedan of coupe is het echt perfect, zeker icm zwarte afwerkings details/velgen etc
my quote for the day --say yes for sporty white cars :hi:
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Goedendag,

Ik heb gisteren voor het eerst kennis gemaakt met de nieuwe IS......en ik moet zeggen :rulez: .Klasse.
Ik had een uitnodiging van Lexus-Enschede om kennis te maken met de nieuwe Is.
Bij binnenkomst werd ik ontvangen door 2 dames die me gelijk een drankje aanboden en me wezen op aanwezige hapjes en ik kon nog even whisky proeven,altijd goed.... ;) .
Verder in de showroom stond de nieuwe IS,......echt een mooie auto.Ik had de auto alleen nog maar op foto`s gezien en moest toch altijd even wennen aan de nieuwe gril,maar in het echt is dit heel mooi,en een erg mooi gelijnde auto.
Even later werd me gevraagd of ik een proefrit wilde maken,ik dacht leuk maar dan moet ik een afspraak maken voor een andere dag,maar nee ik kon gelijk een stuk rijden.......super.
Buiten stond een zwarte business line pro,na dat me het een en ander was uitgelegd kon ik gaan.
De schakelaar ging gelijk op de sport stand...haha.
De auto is van binnen erg mooi afgewerkt en je voelt je gelijk thuis en hoeft niet te wennen ofzo,het rijdt allemaal zo makkelijk en comfortabel,en hij was best nog wel snel..
Bij terug komst kon ik nog even op de foto met de nieuwe IS en even later ging ik de deur uit met een fles wijn met een etiket van die foto erop..... :rulez: .
 

Bijlagen

  • DSC_0819.jpg
    DSC_0819.jpg
    274,9 KB · Weergaven: 42