Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Review IS300h (Gen 3)

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #31
    Ik zou niet de is250 nemen vanwege dat die harder dan 200 kan, tenzij je in DLD woont natuurlijk.
    Toyota Yaris 1.0

    Commentaar


    • #32
      Leuke review guys!

      Commentaar


      • #33
        Bedankt Anthony!
        A.u.b. met RoelVB contact opnemen wanneer u vragen of verzoeken heeft.

        Commentaar


        • #34
          De BMW 320d EDE met 165 pk is sneller... tja, ook 200 kg lichter maar toch. Maar goed wat hier verder niet genoemd wordt is de prijs en dat is natuurlijk een belangrijke. €36k kaal is erg netjes en bij Lexus zit het qua opties toch altijd wel oke en betaal je je niet scheel voor de standaard zooi. Daarbij 20% bijtelling en dit jaar nog wegenbelastingvrij...

          Tijd om m'n LS in te ruilen denk ik zal ie stiller zijn?

          Commentaar


          • #35
            Haha er is niks stiller dan een LS
            Toyota Yaris 1.0

            Commentaar


            • #36
              wat Alan zegt
              3SGE Inside

              Commentaar


              • #37
                Ja maar dan praten we over een bijna 20 jaar oude auto. Je zou toch dat er steeds meer vooruitgang wordt geboekt? Natuurlijk kan die 4-cilinder niet op tegen de V8, maar qua aerodynamica enz. zou je toch denken dat auto's over het algemeen steeds stiller worden.

                Commentaar


                • #38
                  Qua cw waarde is het vast beter geworden, maar in de auto's van vroeger zijn er vaak betere isolatiematerialen gebruikt, die vandaag de dag niet meer worden gebruikt vanwege het gewicht. Dus ja, ze zijn net zo stil maar dan met andere lichtere materialen. dus dat is al een grote vooruitgang. daarnaast zijn er diverse factoren die nvh bepalen
                  Toyota Yaris 1.0

                  Commentaar


                  • #39
                    maar qua aerodynamica enz. zou je toch denken dat auto's over het algemeen steeds stiller worden.
                    luchtweerstand:
                    IS300H: 0.27
                    LS400 (1994): 0.28

                    Die was destijds dus al uitzonderlijk goed. Daarnaast sandwich staal en ramen m.b.t. geluidsisolatie, alsmede pneumatische motorsteunen. Brandstofverbruik, milieueisen, veiligheid, gewicht en techniek zijn, als eerder aangegeven, een volstrekt ander verhaal. Daar zal 20 jaar winst zitten.

                    Btw, ben benieuwd of de IS300h over 20 jaar nog steeds vrolijk rondtuft
                    In 't echt ziet alles er heel anders uit..

                    Commentaar


                    • #40
                      True :hi:

                      Volgende week proefrit in IS300h dus we gaan het zien.

                      Commentaar

                      Werken ...
                      X