Even terug naar de CT200h daarin kun je niet schakelen alleen kan je kiezen of je in eco-norm-sportstand.mlcoolj zei:Very nice! Op naar de volgende! RC-F?
Vanuit stilstand echter moet de auto het met een neuslengte afleggen tegen de IS250 en de RS200. Dat is dan ook voornamelijk omdat de motor nog moet aanspringen op het moment dat je vol gas geeft, waarbij hij bij de anderen al loopt.Hube zei:We doen ons best
Kopske zei:Even terug naar de CT200h daarin kun je niet schakelen alleen kan je kiezen of je in eco-norm-sportstand.mlcoolj zei:Very nice! Op naar de volgende! RC-F?
verder leuke review.
Kopske zei:Hube, slaat de motor in sportstand niet aan wanneer je stilstaat zoals bij de CT200h ?Hube zei:We doen ons best
Vanuit stilstand echter moet de auto het met een neuslengte afleggen tegen de IS250 en de RS200. Dat is dan ook voornamelijk omdat de motor nog moet aanspringen op het moment dat je vol gas geeft, waarbij hij bij de anderen al loopt.
Sorry beetje een late reactie maar ik kan geen CT vinden met flippers :roll:mlcoolj zei:Kopske zei:Even terug naar de CT200h daarin kun je niet schakelen alleen kan je kiezen of je in eco-norm-sportstand.mlcoolj zei:Very nice! Op naar de volgende! RC-F?
verder leuke review.
??? Ik bedoel meer dat er CT's zijn met flippers aan het stuur om te schakelen maar als je die dingen gebruikt voel je niet dat de auto schakelt, je ziet wel op de display in de dash dat je van versnelling verandert, maar that's it... net zo voor de RX450h...
luchtweerstand:maar qua aerodynamica enz. zou je toch denken dat auto's over het algemeen steeds stiller worden.