Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Velgen

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Velgen

Hallo graag jullie mening over deze velgen zijn 17 inch
    en mag je achter ook 225 hebben of is dat gevaarlijk
    alvast bedankt

helemaal niemand

Commentaar

Jawel ik zou het niet doen lijkt me geen goed idee waarschijnlijk te gevaarlijk omdat de et waarde niet bekend is en dat met die breedte wat denk je zelf onder welke wagen komen ze welke velgen heb je er nu onder hoe breed zijn de banden ze zien er wel stoer uit wat ik me afvraag welke leverancier is het is ook een merk van de velg bekend

Commentaar

Volgens mij is de IS gen2 standaard geleverd met 225 voor en achter.

Commentaar

Hallo die ik leuk vind zijn borbet velgen nieuw
          heb voor 225 achter 245

Commentaar

Zo te zien lijkt de velg de juiste maat te hebben. Wat je even zou moeten controleren of ook de ET maat klopt omdat die bepaald hoe ver de wielen naar binnen of naar buiten komen. Van de te kopen velg is die ET waarde 40 mm, welke ET waarde de originele velgen hebben weet ik niet. Waarschijnlijk is dat wel af te lezen aan de binnenkant van de velg, meestal is de waarde daar op de een of andere manier (onder het vuil en vastzittend remstof) aangegeven. Een verschil van enkele mm is meestal geen probleem.

Commentaar

maar hebben alle is 250 voor 225 achter 245

Commentaar

Heb je voor ons de ET-waarde van de orgienele velgen
                dat is erg belangrijk om te weten

Commentaar

denk et 50

Commentaar

IS250/IS220D hebben origineel de volgende velgen en banden maat:

16" = Rondom 7J breed met 205/55/16
                    17" = Rondom 8J breed met voorzijde 225/45/17 en achter 245/45/17
                    18" = Voorzijde 8J breed met 225/40/18 en achter 8.5J breed met 255/40/18
                    dus moet wel 245 achter nemen begrijp ik hier uit

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ron66 Bekijk bericht
                      IS250/IS220D hebben origineel de volgende velgen en banden maat:

16" = Rondom 7J breed met 205/55/16
                      17" = Rondom 8J breed met voorzijde 225/45/17 en achter 245/45/17
                      18" = Voorzijde 8J breed met 225/40/18 en achter 8.5J breed met 255/40/18
                      dus moet wel 245 achter nemen begrijp ik hier uit
                      En de 19 inch ??

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door MrDaniel Bekijk bericht

En de 19 inch ??
                        Is oorspronkelijk nooit op 19 inch geleverd, behalve de IS-F

Volgens mij is 245 wel aan te bevelen, alhoewel ik volgens mij geen reden zie waarom 225 niet zou werken. Let wel dat 245/45/17 een grotere rolomtrek heeft dan 225/45/17 waardoor je dus afwijking in je teller zou kunnen krijgen. Maar ik heb al gemerkt dat op velgensites heel vaak het bandenadvies niet helemaal klopt voor de IS. Voor 18 inch worden ook vaak 245/40/18 aanbevolen, terwijl fabrieksopgave 255/40/18 is. Iets smaller, iets kleinere rolomtrek en niet te vergeten: flink goedkoper. Sommige meer gangbare maten zijn namelijk een stuk goedkoper dan anderen.

Commentaar

hallo voor heb 225

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ron66 Bekijk bericht
                            hallo voor heb 225
                            Gratis tip: gebruik leestekens, dan begrijpen we ook wat je wil zeggen

Commentaar

Commentaar

Werken ...
                              X