LS huren voor een trouwdag

jopipo

Nieuw hier
8 apr 2012
12
0
0
Hallo, is hier iemand op het forum, die zijn Lexus ls gen3 of gen4, voor een dag zou willen verhuren, voor een bruiloft?

Mvg Erik

No Title

Bijlagen

• photo2153.JPG
    photo2153.JPG
    46,3 KB · Weergaven: 264
  • Leuk
Waarderingen: IS-F kuiken
Ik heb met mijn auto een keer een bruidspaar vervoerd en de auto heeft gediend als onze eigen trouwauto (met een vriend die toen chauffeur was en wij natuurlijk achterin).

Voor beide gebeurtenissen een passende auto en wel gaaf dat je je eigen trouwauto hebt :love:

• Leuk
Waarderingen: Henny en Bobusa
Hallo, is hier iemand op het forum, die zijn Lexus ls gen3 of gen4, voor een dag zou willen verhuren, voor een bruiloft?

Mvg Erik
Dat zou kunnen , ik rij een LS 600hl uit 2013 maar net zoals Higgie, ik ben dan wel de chauffeur, wil wel bijwijze van uitzondering een chauffeurs pet opzetten 😉

Mag toch aannemen dat verder ook gekleed bent😱
Ik hoop voornamelijk dat men wel schoenen draagt ivm bedienen van de pedalen.

Naakt autorijden kan als openbare schennis worden gezien. Maar met ontbloot bovenlijf rijden mag wel.

Grappig is dat de internationale dag van het naakt tuinieren wel mag. Ik zou zeggen dat je in de auto minder ziet dan in de tuin.

Iig is het wel bijzonder om op je trouwdag een LS te hebben, maar zal de naakte chauffeur waarschijnlijk de show stelen.

• Leuk
Waarderingen: Henny