- 26 mei 2011
- 84
- 2
- 0
Ik heb nu sinds kort weer een lexus is 200.
Ik was eerst eigenaar van een is 200 maar deze toen vanwege omstandigheden weg gedaan.
Nu heb ik er vrijdag weer 1 opgehaald uit 2000 met 212.xxx km. Er zit alleen geen onderhoudsboekje bij.
Ook had hij wat last van roest maar goed een auto van 16 jaar. En al met al rijd en schakelt hij goed en de prijs was er ook naar dus uit eindelijk voor net iets meer dan 2000 gekocht.
Maar ik had wel besloten dat ik deze dingen ging aan pakken. De roest zit op 2 plekken bij het dakraam en op de wielkast. Gelukkig familie in de schade wereld dus dit komt goed.
Ook zat het dakraam een stukje los de lijm laag had los gelaten. Ik had besloten om hier wat aan te doen en wilde deze kitten maar toen brak het glas.
Een geluk bij een ongeluk bleek want er was een terugroep actie geweest voor dit dakraam en mijn auto was er nog niet voor geweest. Ik weer blij.
Als de auto terug komt van de dakramenboer gaat hij naar de garage en wordt de distributieriem vervangen en gelijk een inspectie voor de rest van de auto.
Hopen op geen gekke dingen.
Daarnaast waren de wielen en banden ook aan vervanging toe dus deze ook besteld van japan racing jr 12. Ik zoek graag de max op dus niet schrikken vande maten op de vooras 18 inch 9J et30 met 215 40 r18 en achter 18 inch 10 J et 25 met 225 40 r18. Dus dat is flink extreem ij weet dat ik de wielkasten ervoor moet rollen.
Veder ga ik de ramen nog blinderen en wil ik nog een schroefset hebben mischien iemand hier een setje?
Ook ben ik van plan om een megan catback uitlaat te monteren.
Maar eerst deze dingen nog even doen.
Hier nog een foto van de velgen
Ik was eerst eigenaar van een is 200 maar deze toen vanwege omstandigheden weg gedaan.
Nu heb ik er vrijdag weer 1 opgehaald uit 2000 met 212.xxx km. Er zit alleen geen onderhoudsboekje bij.
Ook had hij wat last van roest maar goed een auto van 16 jaar. En al met al rijd en schakelt hij goed en de prijs was er ook naar dus uit eindelijk voor net iets meer dan 2000 gekocht.
Maar ik had wel besloten dat ik deze dingen ging aan pakken. De roest zit op 2 plekken bij het dakraam en op de wielkast. Gelukkig familie in de schade wereld dus dit komt goed.
Ook zat het dakraam een stukje los de lijm laag had los gelaten. Ik had besloten om hier wat aan te doen en wilde deze kitten maar toen brak het glas.
Een geluk bij een ongeluk bleek want er was een terugroep actie geweest voor dit dakraam en mijn auto was er nog niet voor geweest. Ik weer blij.
Als de auto terug komt van de dakramenboer gaat hij naar de garage en wordt de distributieriem vervangen en gelijk een inspectie voor de rest van de auto.
Hopen op geen gekke dingen.
Daarnaast waren de wielen en banden ook aan vervanging toe dus deze ook besteld van japan racing jr 12. Ik zoek graag de max op dus niet schrikken vande maten op de vooras 18 inch 9J et30 met 215 40 r18 en achter 18 inch 10 J et 25 met 225 40 r18. Dus dat is flink extreem ij weet dat ik de wielkasten ervoor moet rollen.
Veder ga ik de ramen nog blinderen en wil ik nog een schroefset hebben mischien iemand hier een setje?
Ook ben ik van plan om een megan catback uitlaat te monteren.
Maar eerst deze dingen nog even doen.
Hier nog een foto van de velgen