Lexus is 200

jeetje wat een berg geld voor de IS aan onvoorziende onderhouds kosten , of had je dit begroot ?
die roest en versleten koppeling is natuurlijk niet van 1 dag , distributie kan ik inkomen dat je die prefentief vervangt omdat de onderhouds history onbekend is

ik hoop dat het je allemaal waard is , want hobbies kosten nu eenmaal geld :rulez:

Ik had 2700 begroot ongeveer maar ik ben echt wel een liefhebber vandeze auto.
Ben ook wel zeer fanatiek met customizen ik haal de ideeen een beetje van de stance scene.
Het wordt wel een leuk project waar niet op wordt bespaard.
 
Ik ga jou volgen :) ik ben ook van plan de IS200 te vertroetelen en niet te bezuinigen.
ben ook echt een liefhebber van dit model :)
 
ben je dan niet bang dat de units niet meer goed water dicht worden ? heb wel meer gelezen over koplampen splitsen dmv warmte of complete unit in de oven , het is het echt niet waard hoor als je bij al je onkosten ook nog eens 2 nieuwe koplamp units moet
en dat voor een mod die eigenlijk bij een BMW hoort
 
ben je dan niet bang dat de units niet meer goed water dicht worden ? heb wel meer gelezen over koplampen splitsen dmv warmte of complete unit in de oven , het is het echt niet waard hoor als je bij al je onkosten ook nog eens 2 nieuwe koplamp units moet
en dat voor een mod die eigenlijk bij een BMW hoort

Klopt maar ik ben er niet echt bang voor ik ben zelf loodgieter en ik heb heel mooi spul om alles weer mooi waterdicht te maken. En dat het bij bmw hoort is waar maar het staat mooier op een is :)
 
angel eyes is ook niet echt mijn ding... maar uit elkaar halen is niet zo'n probleem.
als je snel bent ( zou ik niet aanraden ) en je bent binnen 10 min klaar dan kan je ze zo weer op elkaar drukken ( met de oude kit )
ik moet de lampen ook uit elkaar hebben ipv viezigheid in de units. maar ga de oude kit compleet van de units afhalen en dan met nieuwe kit weer dicht maken.
 
ik weet niet op je mijn project page gezien hebt maar dan zie je de wielkast roller die ik heb gebruikt , handig en onmisbaar apparaat
 
angel eyes is ook niet echt mijn ding... maar uit elkaar halen is niet zo'n probleem.
als je snel bent ( zou ik niet aanraden ) en je bent binnen 10 min klaar dan kan je ze zo weer op elkaar drukken ( met de oude kit )
ik moet de lampen ook uit elkaar hebben ipv viezigheid in de units. maar ga de oude kit compleet van de units afhalen en dan met nieuwe kit weer dicht maken.

Nee geen haast mee gewoon je tijd voor nemen ik wil de binnekant van de unit zwart spuiten.
Dus is iets meer werk maar mijn is200 is beterschap ook zwart dus dat maakt t wel ff af.
 
Deze heb ik , erg aan te bevelen
weet niet wat je bedoeld met originele roller hbm-034-4.jpg-1920x1080-0e85437c8d.jpg
 
Zo te lezen word dit een stevig project. Ben erg benieuwd naar het resultaat.
 
En wat de folie betreft de folie deze is geel apk geen afkeur.
Maar bedankt voor de tips

Je mag geen folie of iets dat de lampen bedekt (lak) hebben.
Tenzij origineel zo zijn is het toegelaten, kleur van de folie maakt in zulke gevallen dus ook niet uit.

Je mag wel gele lampen in de units doen.
 
Ondertussen bij de garage blijkt ook het vliegwiel aan vervanging toe.
Heeft iemand nog een goeie liggen?
 
No Title

De 10j gemonteerd loopt nu vrij door er een 0.5 cm spacer tussrn te zetten.
 

Bijlagen

  • photo4905.jpg
    photo4905.jpg
    463 KB · Weergaven: 75
10J damn! Wil je terug naar een dual mass of ga je naar een solid vliegwiel?
 
Dat word een aardig project zeg! Je bent lekker bezig hoor en ziet er top uit. :thumbsup:
 
No Title

Vandaag even de velgen aan 1 zijde gemonteerd deze lopen nu netjes vrij :D
Nergens aanlopen dus dat is geslaagd ik moet alleen de achter kasten flink rekken maar dat moet wel lukken.
Nu eerst naar de lasser toe voor de roest.
Daarna naar de spuiter.
Daarna terug naar de dakramen boer.
En dan kijken voor een schroefset.
 

Bijlagen

  • photo4929.jpg
    photo4929.jpg
    412,1 KB · Weergaven: 62
  • photo4930.jpg
    photo4930.jpg
    432,1 KB · Weergaven: 70
  • photo4931.jpg
    photo4931.jpg
    433,2 KB · Weergaven: 74
hebben je velgen en banden de zelfde omtrek als je oem setup ? ze lijken zo klein

als je wielkasten gaat stretchen verhit de randen met een verf fohn totdat ze goed heet zijn , anders gaat je verf scheuren en kun je weer naar de spuiter , wielkasten rollen en in jouw geval stretchen is een lastige klus waar zeer veel geduld voor nodig is

06-heat-fenders.jpg

succes