Lexusforum meeting 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Dag Lexusliefhebbers,

Normaalgesproken rond deze tijd van het jaar kondigen wij onze meeting in voor komende zomer. Helaas is het onder de huidige omstandigheden (coronavirus) erg lastig om de meeting te organiseren/plannen.
Daardoor kunnen we helaas geen datum bekend maken. Als de omstandigheden het toelaten hopen we later dit jaar alsnog iets leuks te kunnen organiseren.

Iedereen veel sterkte en gezondheid gewenst. We hopen jullie snel weer te mogen ontmoeten.
- Het Lexusforum team
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator en Vuursteen

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Hebben jullie ondertussen weer idee?n om weer wat te organiseren??
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Dag Johan,

Wij zien het helaas nog niet zitten om iets te plannen.
Vanaf september zijn mogelijk evenementen tot 100 man weer toegestaan, maar dat wil niet zeggen dat het een goed idee is.

Het zou natuurlijk vervelend zijn al we iets plannen en het uiteindelijk niet door kan gaan, maar het zou nog erger zijn als het wel doorgaat en er mensen ziek worden.
Zodra we plannen hebben laten we uiteraard iets van ons weten.

P.S. Ben je overgestapt naar een rode LC of vond je dat gewoon een mooi plaatje?
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Hoi Roel, idee om aan te sluiten bij japfest als forum in september? En ja, mijn oranje RCF is weg en heb nu een LC500h. Prachtige auto.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
Hoi Roel, idee om aan te sluiten bij japfest als forum in september? En ja, mijn oranje RCF is weg en heb nu een LC500h. Prachtige auto.

Wauw, gaaf! Ik zag je RC F al op MP staan. Zo'n nieuwe wagen verdient wel een topic me dunkt :grin:
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Hebben jullie ondertussen weer idee?n om weer wat te organiseren??

Wij als Lexurious staan dit jaar op Japfest Assen. Wat mij betreft is iedereen welkom die bij ons wilt staan. Gezien de rare tijden zal ik tegen die tijd ( lees half september ) een topic hiervoor aanmaken. ( mits jullie dit natuurlijk willen )
 
  • Leuk
Waarderingen: Rob- en RoelVB

tvkip

Hoort erbij
2 jul 2019
77
35
18
Wij als Lexurious staan dit jaar op Japfest Assen. Wat mij betreft is iedereen welkom die bij ons wilt staan. Gezien de rare tijden zal ik tegen die tijd ( lees half september ) een topic hiervoor aanmaken. ( mits jullie dit natuurlijk willen )

Heb jullie (Lexurious) vaker zien staan op Japfest inderdaad. Mooie wagens hebben jullie daar staan ;)

Een volgend event wil ik wel bij jullie komen staan, mocht dat geen probleem zijn. Ik wacht jouw topic af ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.