Lexusforum meeting 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johno

Actief
23 jan 2022
438
188
43
Het lijkt mij erg leuk om erbij te zijn, maar ik heb een redelijk volle agenda. Mocht ik in de middag toch een gaatje vinden dan kom ik misschien nog even aanwaaien. Qua afstand is het niet zo heel ver voor mij dus wellicht dat ik even de sfeer kom proeven. Een leuk initiatief in elk geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelVB

Pampie

Nieuw hier
30 mei 2022
13
10
3
Ik wil best komen denk ik. Maar niet om m'n auto te showen want hij is compleet standaard. Als het mooi weer is kom ik ook eigenlijk liever met de Emmer als dat geen probleem is.
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
Ik moet me helaas afmelden...:cry: Met wat klachten een zelftest gedaan -> positiefo_O. Ik vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn maar wens iedereen morgen heel veel plezier. Maak genoeg foto's zou 'k zeggen ;):cool:
Aaah balen man! Beterschap en tot een volgende keer.
 
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n

Henri27

Heel actief
1 jul 2020
565
253
63
Ik moet me helaas afmelden...:cry: Met wat klachten een zelftest gedaan -> positiefo_O. Ik vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn maar wens iedereen morgen heel veel plezier. Maak genoeg foto's zou 'k zeggen ;):cool:
Jammer dat we niet meer in het Toyota Corona tijdperk leven, anders had je gewoon kunnen komen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.