Ik heb geen persoonlijke ervaring met beide, wel met een GS 450h gen 4.Tja dan zit je voor het luxe-probleem ; zal ik een 600h of een 460 kopen
wat zou u doen ? en waarom ?
Het enige wat de CCN hiermee wil zeggen is dat als deze reparaties nodig zijn dat dit extreem in de papieren kan gaan lopen. Je koopt een LS en de daarbij horende hoge prijzen van onderdelen en reparatie. Ik denk dat sommingen (te) vlug deze video's hebben gezien en wellicht een verkeerde conclusie hebben getrokken.Bekend met het YouTube kanaal The Car Care Nut?
Er zijn twee filmpjes over de 460. Deze:
En deze:
Ik kan zo snel niet een specifiek filmpje van dat kanaal over de 600h vinden.
Dat is best netjes met 220k en orginele draagarmen (?). Ja, en nu de makkelijke keuze voor een opvolger: die is er niet!De 600hL (inmiddels 220.000 op de teller) is tot dusver probleemvrij gebleken. Slechts regulier onderhoud, banden, olie en remmen. Draagarmen zijn vermoedelijk binnenkort wel aan de beurt want ik hoor af en toe iets rommelen in het verre vooronder.
Hoop er nog een jaar of 4-5 in te mogen rijden. Maar inderdaad, wat dan? Misschien lukt het tzt nog om een late 2016-2017 te bemachtigen. Of anders een gebruikte LM met hoge zitDat is best netjes met 220k en orginele draagarmen (?). Ja, en nu de makkelijke keuze voor een opvolger: die is er niet!![]()
Helemaal mee eens, maar mijn motto is: Hobby's mogen geld kosten vanDit zijn machtige wagens en top dat we hier ook de nodige praktijkervaringen kunnen lezen.
Wat ik er van leer: koop deze wagens niet van je laatste centen, maar geniet er van en begrijp dat er kosten aan verbonden zijn.
Dat begint steeds meer een dingetje te worden. Ik rijd nu met veel plezier in een NX, maar de GS was voor mij de perfecte metgezel geweest! Bijna onubtanium, een mooie GS helaas. Tenzij je een lange poos op jacht gaat.Dat is best netjes met 220k en orginele draagarmen (?). Ja, en nu de makkelijke keuze voor een opvolger: die is er niet!![]()
Er zijn wel een aantal GS-en te koop, maar het kan best wel lang duren voordat je een exemplaar tegen komt dat aan je wensen t.a.v. km stand, uitrusting en kleur voldoet. Ik had destijds verwacht dat het aanbod wat zou stijgen nadat de geupdate 2016 versie beschikbaar kwam, maar dat bleek niet het geval en de prijzen van gebruikte GS gen 4 auto's liep alleen maar op. Ik heb zelf ook 1,5 jaar gezocht naar een exemplaar dat niet grijs was met zwart interieur.Dat begint steeds meer een dingetje te worden. Ik rijd nu met veel plezier in een NX, maar de GS was voor mij de perfecte metgezel geweest! Bijna onubtanium, een mooie GS helaas. Tenzij je een lange poos op jacht gaat.