Mooiste Lexus verkiezing 2025

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.834
612
113
Lexusliefhebbers,

Tijdens onze meeting komende september zal er weer onze Mooiste Lexus verkiezing worden gehouden.
Alle bezoekers van de meeting krijgen de mogelijkheid om hun stem uit te brengen op auto's die deelnemen aan deze verkiezing, waarvan zij denken dat deze het meest bijzonder/mooiste is.

Denk jij dat je auto het in zich heeft om deze verkiezing te winnen laat dan in een reactie hieronder weten dat je wilt deelnemen.
Voor deelname vragen wij een bijdrage van 10 euro per auto.

Deelnemers
@quattrootje
@wilcom2005
@Lexus_Dennis
@D43m0n

Deelnemers kunnen bijgevoerde document gebruiken om tijdens de meeting in/op hun auto te plaatsen, zodat bezoekers weten waar ze op stemmen ;)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jor.094 en Bobusa
Lexusliefhebbers,

Tijdens onze meeting komende september zal er weer onze Mooiste Lexus verkiezing worden gehouden.
Alle bezoekers van de meeting krijgen de mogelijkheid om hun stem uit te brengen op auto's die deelnemen aan deze verkiezing, waarvan zij denken dat deze het meest bijzonder/mooiste is.

Denk jij dat je auto het in zich heeft om deze verkiezing te winnen laat dan in een reactie hieronder weten dat je wilt deelnemen.
Voor deelname vragen wij een bijdrage van 10 euro per auto.

Deelnemers
[nog geen]

Deelnemers kunnen bijgevoerde document gebruiken om tijdens de meeting in/op hun auto te plaatsen, zodat bezoekers weten waar ze op stemmen ;)
De laatste keer dat ik bij een meeting ben geweest, ( toevallig was dit ook bij Used Lexus) met mijn toenmalige LS400.won ik de eerste prijs, de foto hangt in de keuken bij Used Lexus.
Dus wees maar blij dat ik op vakantie ben anders waren jullie eigenlijk kansloos om te winnen 😂

De laatste keer dat ik bij een meeting ben geweest, ( toevallig was dit ook bij Used Lexus) met mijn toenmalige LS400.won ik de eerste prijs, de foto hangt in de keuken bij Used Lexus.
Dus wees maar blij dat ik op vakantie ben anders waren jullie eigenlijk kansloos om te winnen 😂
Helemaal met zo'n schitterende LS 600hL! Maar goed ik heb enige positieve vooroordelen :trollface:

• Geweldig
Waarderingen: Henny
Een auto hoeft toch niet perfect te zijn om mooi te zijn? Waarschijnlijk hebben de meeste auto’s wel wat plekjes. Als eigenaar ken je ze en zie je ze dus altijd. Een ander hoeft ze niet eens te zien. Volgens mij gaat het juist om de combinatie van uitvoering en staat. Zolang het geen wrak is kan een auto met mindere punten alsnog een mooie auto zijn toch?

• Leuk
Waarderingen: Jor.094 en Henny
ik kom maar doe niet mee aan de verkiezing...de mijne is niet mooi genoeg :)
Nou, ik vind jouw GS wel een kanshebber hoor
Een auto hoeft toch niet perfect te zijn om mooi te zijn? Waarschijnlijk hebben de meeste auto’s wel wat plekjes. Als eigenaar ken je ze en zie je ze dus altijd. Een ander hoeft ze niet eens te zien. Volgens mij gaat het juist om de combinatie van uitvoering en staat. Zolang het geen wrak is kan een auto met mindere punten alsnog een mooie auto zijn toch?
Elke auto zal wel wat hebben. Toen Fons in Rotterdam (Ridderkerk) mee deed had ie een IS F met amper 6500km bij zich. Met zo weinig km’s zal er amper een plekje te vinden zijn. Anders was een magnifieke grijze LS met de hoofdprijs ervandoor gegaan

Ik heb de auto's op de meeting in Brummen gezien. Daar stonden exemplaren tussen die echt heel mooi waren. Dan valt de staat van de mijne in de categorie 'normaal'.

Ik was met een van mijn vorige auto's ook lid van een grote autoclub en deed daar ook mee met zo'n verkiezing. De lat lag erg hoog maar mijn auto won daar in de categorie 'best of show'. Dus ik weet hoe hoog die lat kan liggen, wat de staat was van de 'concurrentie' en ook wat de staat van mijn auto was 😄
Als ik dat daarmee vergelijk....

ok dan doe ik ook mee met de verkiezing omwille van de sponsoring , met deze deed ik de vorige keer mee...ook kansloos in 2011 :-)
100_0027.JPG

Bijlagen

• DSC_0003.JPG
    DSC_0003.JPG
    1,8 MB · Weergaven: 15
Laatst bewerkt:
Net daarom hebben we 7 september als datum uitgekozen 😂

Nou, ik vind jouw GS wel een kanshebber hoor

Elke auto zal wel wat hebben. Toen Fons in Rotterdam (Ridderkerk) mee deed had ie een IS F met amper 6500km bij zich. Met zo weinig km’s zal er amper een plekje te vinden zijn. Anders was een magnifieke grijze LS met de hoofdprijs ervandoor gegaan
Die IS-F heeft ie volgens mij nog steeds.
En nog steeds met die km.stand.
Stond in de loods toen ik mijn GS daar enkele maanden geleden kocht.
Ik heb daar wel even watertandend naar staan kijken....Plaatje!

• Leuk
Waarderingen: Henny