- 8 jul 2011
- 1.860
- 1
- 643
- 113
Dat mag, maar er wordt over de hele dag gestemd, dus als je later aankomt loopt je stemmen mis.Ik ben er alleen pas om 14.00 uur op z'n vroegst. Is dat een probleem?
Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Dat mag, maar er wordt over de hele dag gestemd, dus als je later aankomt loopt je stemmen mis.Ik ben er alleen pas om 14.00 uur op z'n vroegst. Is dat een probleem?
Helder. Dat is helaas niet anders.Dat mag, maar er wordt over de hele dag gestemd, dus als je later aankomt loopt je stemmen mis.
Sorry. Ik heb dat bericht blijkbaar over het hoofd gezien.Ook benieuwd
We hebben het over 2 dingen.Mijn suggestie zou zijn (maar dan vul ik het voor de organisatie in dus bij voorbaat excuses hiervoor): uitgeprinte QR code van een betaalverzoek via je bankapp op een centrale plek ophangen? Nadeel: je hebt dan geen controle of iedereen ook echt betaalt. Voordeel: iedereen kan dan vrijwillig een bijdrage/donatie doen (zeker als je het te betalen bedrag leeg laat).
Met pin/cash ben je best wel even administratief bezig. Zou ik persoonlijk zonde vinden van jullie tijd; jullie willen je natuurlijk ook vergapen aan de mooie auto's en praten met de trotse eigenaren.
Maar nogmaals: is maar een idee.
Ah duidelijk, die had ik even gemistWe hebben het over 2 dingen.
1) Donaties
Hiervoor staat een donatiepot met QR-code op het terrein
2) Inschrijving Mooiste Lexus
Hiervoor kan men bij mij afrekenen. Als je bij aankomst meld dat je meedoet aan de verkiezing komt dat goed
Je kleur is sowieso al bijzonder (mooi)!ik wil wel meedoen aan de mooiste Lexus verkiezing. Ik ben vooral benieuwd of mijn Lexus wel bijzonder genoeg is