Paniek is gesitueerd een 3uur zuidelijker, onder Eindhoven tegen de Belgische grens.Paniek waar woon je ?? Welicht kan ik je even helpen ben er redelijk handig in.
Van jou uit gezien woon ik bijna in LuxemburgPaniek waar woon je ?? Welicht kan ik je even helpen ben er redelijk handig in.

“Druten” slaperMogelijk komt er iemand met kennis van zaken naar de meeting van zaterdag 1 november in Best?
 … straks sta je weer helemaal ergens anders
… straks sta je weer helemaal ergens anders 
Daar zat ik zelf al naar te graven, maar ik zal het gewoon aan de verkopert vragen.Kan een dealer a.d.h.v. het VIN niet zien welke softwareversie er op hoort te zitten en/of Carplay erop zou moeten zitten?
Heerlijk, nóg een extra stukje rijden“Druten” slaper… straks sta je weer helemaal ergens anders

.
.Dat kan ik mij voorstellen, laat staan de releasemodellen tussen de verschillende landen. Met m’n 3GS het ge-eikel dat deze van juli ‘05 is en er in september er een batch aan revised parts is gekomen, als kers op de taart dat er in de meeste landen buiten EU pas het 2006 model betrof. Dan heb je het vooral over mechanische delen dan wel ecu’s. Verschillende versies van firmware of connectiviteit is hier nog wel gevoeliger voor. Goed dat je het hebt uitgezocht en obv van VIN hebt uitgesloten. Slaap je weer rustig van (spreek ik even voor mijzelf).Oh, maar ik hoef dat er niet in hoor
Het was meer dat ik het vreemd vind omdat het volgens de brochure er vanaf 2019 standaard in zou moeten zitten.