Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

Bobusa, allemaal in orde wat je als check aangeeft. Had er al wel 60k kilometer mee gereden dus op zich niet gek dat ze een keer af zijn, maar cuppen? Misschien het merk; Hankook. Redde mij er op zich prima mee.
Ook michelin cupt, heeft de mijne ook last van, wel gewisseld van links naar rechts ( tekst OUTSIDE op de band) dus dat kon, blijft lawaaiig trouwens, wisselen met achter kan niet ivm andere velg en bandmaat, f-sport dingetje.
En achterbanden gaan uiteindelijk ook weer scheef (binnenkant) afslijten en moeten dan vervangen worden, jammer maar over de rest van de breedte zit nog genoeg profiel.
Ook bridgestone slijt scheef af trouwens.
De stand van de achterwielen kan wel aangepast worden (rechterop), maar mij werd verteld dat dit ten koste gaat van de rijeigenschappen.

1000031074.jpg

Vandaag de rubberen kofferbak mat voor de kerst aan mijn vriendin gegeven. En uiteraard als service ook even in haar auto gelegd. De pasvorm lijkt goed, hij was opgerold en daardoor nog niet lekker in de juiste vorm.

Bekijk bijlage 184847

Vandaag de rubberen kofferbak mat voor de kerst aan mijn vriendin gegeven. En uiteraard als service ook even in haar auto gelegd. De pasvorm lijkt goed, hij was opgerold en daardoor nog niet lekker in de juiste vorm.
Met een ‘kater’ zit ik hier je verhaal te lezen, dus neem mij niet kwalijk als ik het verkeerd heb begrepen 😜
Mooi om te lezen dat je de auto je vriendin noemt, FANTASTISCH!
En je hebt je vriendin in haar auto gelegd.
Ik zal niet vragen naar wat je met service, opgerold en lekkere pasvorm bedoelt…
Maar vanaf hier zit ZIJ als gegoten :D

Fijne Kerst @HondaFan ❤️(y)

Met een ‘kater’ zit ik hier je verhaal te lezen, dus neem mij niet kwalijk als ik het verkeerd heb begrepen 😜
Mooi om te lezen dat je de auto je vriendin noemt, FANTASTISCH!
En je hebt je vriendin in haar auto gelegd.
Ik zal niet vragen naar wat je met service, opgerold en lekkere pasvorm bedoelt…
Maar vanaf hier zit ZIJ als gegoten :D

Fijne Kerst @HondaFan ❤️(y)
Haha je hebt iig een goede eerste kerstdag gehad 😀.

Ik ga er verder maar niet te veel op in 🤣.

@Johnny Le fijne kerst ook 🎄!