Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

Bobusa, allemaal in orde wat je als check aangeeft. Had er al wel 60k kilometer mee gereden dus op zich niet gek dat ze een keer af zijn, maar cuppen? Misschien het merk; Hankook. Redde mij er op zich prima mee.
Ook michelin cupt, heeft de mijne ook last van, wel gewisseld van links naar rechts ( tekst OUTSIDE op de band) dus dat kon, blijft lawaaiig trouwens, wisselen met achter kan niet ivm andere velg en bandmaat, f-sport dingetje.
En achterbanden gaan uiteindelijk ook weer scheef (binnenkant) afslijten en moeten dan vervangen worden, jammer maar over de rest van de breedte zit nog genoeg profiel.
Ook bridgestone slijt scheef af trouwens.
De stand van de achterwielen kan wel aangepast worden (rechterop), maar mij werd verteld dat dit ten koste gaat van de rijeigenschappen.

1000031074.jpg

Vandaag de rubberen kofferbak mat voor de kerst aan mijn vriendin gegeven. En uiteraard als service ook even in haar auto gelegd. De pasvorm lijkt goed, hij was opgerold en daardoor nog niet lekker in de juiste vorm.

Bekijk bijlage 184847

Vandaag de rubberen kofferbak mat voor de kerst aan mijn vriendin gegeven. En uiteraard als service ook even in haar auto gelegd. De pasvorm lijkt goed, hij was opgerold en daardoor nog niet lekker in de juiste vorm.
Met een ‘kater’ zit ik hier je verhaal te lezen, dus neem mij niet kwalijk als ik het verkeerd heb begrepen 😜
Mooi om te lezen dat je de auto je vriendin noemt, FANTASTISCH!
En je hebt je vriendin in haar auto gelegd.
Ik zal niet vragen naar wat je met service, opgerold en lekkere pasvorm bedoelt…
Maar vanaf hier zit ZIJ als gegoten :D

Fijne Kerst @HondaFan ❤️(y)

Met een ‘kater’ zit ik hier je verhaal te lezen, dus neem mij niet kwalijk als ik het verkeerd heb begrepen 😜
Mooi om te lezen dat je de auto je vriendin noemt, FANTASTISCH!
En je hebt je vriendin in haar auto gelegd.
Ik zal niet vragen naar wat je met service, opgerold en lekkere pasvorm bedoelt…
Maar vanaf hier zit ZIJ als gegoten :D

Fijne Kerst @HondaFan ❤️(y)
Haha je hebt iig een goede eerste kerstdag gehad 😀.

Ik ga er verder maar niet te veel op in 🤣.

@Johnny Le fijne kerst ook 🎄!

Vandaag kwam de rubberen vloermattenset binnen.
Besteld bij automatten.nl. Geproduceerd in Polen bij frogum.com (dus niet via Ali).

Gelijk maar in de auto gelegd (en gestofzuigd). De voorste velours matten eruitgehaald zodat de nieuwe dmv de 2 gaatjes vastgemaakt konden worden (die voorgestanste plekken moet dan zelf nog even open maken). Achter liggen ze óp de matten.
Past prima!

1000056123.jpg
1000056121.jpg
1000056125.jpg

Die voldoen echt prima 👍.
Ik had er wel binnen korte tijd zo’n ribbel af liggen waar mijn hak stond, maar dat maakte niet uit.

Vandaag de RX vakantie klaar gemaakt voor de rit naar Zuid-Spanje. Vertrek 28-12. Wordt de eerste x zo'n lange rit moet deze RX
Ben heel benieuwd hoe ze het houd. Model 2 met 200K op de teller mag geen probleem zijn natuurlijk maar toch.
Ook naar het verbruik op de lange trip ben ik erg benieuwd. Alles bij elkaar verwacht ik zo'n 7k tot 7,5k km te gaan rijden.
De rit naar en van de bestemming gaat over de tolwegen maar eenmaal op bestemming gaan het binnendoor km's worden.
Ik meld de bevindingen wel.
Prettige jaarwissel allemaal en uiteraard alle gezondheid voor 2026.

Vandaag de RX vakantie klaar gemaakt voor de rit naar Zuid-Spanje. Vertrek 28-12. Wordt de eerste x zo'n lange rit moet deze RX
Ben heel benieuwd hoe ze het houd. Model 2 met 200K op de teller mag geen probleem zijn natuurlijk maar toch.
Ook naar het verbruik op de lange trip ben ik erg benieuwd. Alles bij elkaar verwacht ik zo'n 7k tot 7,5k km te gaan rijden.
De rit naar en van de bestemming gaat over de tolwegen maar eenmaal op bestemming gaan het binnendoor km's worden.
Ik meld de bevindingen wel.
Prettige jaarwissel allemaal en uiteraard alle gezondheid voor 2026.
Wat een gaaf avontuur! Wordt genieten joh 🔥 het comfort, de stilte, af en toe de V6 aanspreken. Niet te veel op het verbruiken letten zou mijn tip zijn 😇 veel plezier!

En ik twijfelen over een tripje van (maar) retour 2200 km naar Wenen in juni. Die twijfel is nu wel minder.
Hoe lang ben je van plan erover te doen? Zoveel mogelijk kms op een dag?

Vandaag kwam de rubberen vloermattenset binnen.
Besteld bij automatten.nl. Geproduceerd in Polen bij frogum.com (dus niet via Ali).

Gelijk maar in de auto gelegd (en gestofzuigd). De voorste velours matten eruitgehaald zodat de nieuwe dmv de 2 gaatjes vastgemaakt konden worden (die voorgestanste plekken moet dan zelf nog even open maken). Achter liggen ze óp de matten.
Past prima!
Fijn dat je ze eindelijk ontvangen hebt!

Vandaag had ik een rit naar de stort en een kras gemaakt op de mat. Het was nogal zwaar wat ik in de auto schoof. Ik was maar wat blij met de mat.

Ik overweeg misschien ook voor de zitplekken matten te kopen. De pasvorm is echt briljant.