Het grote “kijk eens wat een leuk filmpje met een Lexus”-topic

Tja. het is inderdaad gemeten. Maar het was toch een stuk informatiever geweest als er niet simpel het beschikbare koppel was gemeten maar de verkregen koppelkromme was vergeleken met een koppelkromme van een normale benzinemotor. Zeker als je dan ook nog het "schakelgedrag" van de diverse transmissies er bij betrekt en wat dat betekent voor bijvoorbeeld het vanaf constante snelheid vol gas accelereren van 80 naar 140 km/u.

Dan zou het nut van een hybride met CVT wellicht voor eens en voor altijd duidelijk zijn geworden.
Eens! Een duidelijk gebrek aan kennis. Misschien ook gewoon desinteresse, te zien aan die argeloze glimlach... Ze weten niet veel meer dan de Duitse drie.

Gaaf! Wist niet dat dit bestond. Geen idee hoe effectief het is.
Het schijnt erg goed te werken wat ik hoorde en zag bij andere liefhebbers met ervaring. Op het filmpje zet hij de onderkant in de sneeuw foam. Maar wat ik zag is dat ze dit aansluiten op een hoge druk, bijv. Karcher. Dan heb je veel druk om de onderkant pekel/zand/modder vrij te krijgen ook. En misschien toeval ☺️ Ik heb er 1 gekocht begin deze week,(belgisch bedrijf) levering is morgen. En die lijkt heel erg veel op die in het filmpje 😎

#edit; foto toegevoegd welke ik heb aangeschaft.

Bijlagen

• IMG_0263.jpeg
    IMG_0263.jpeg
    112,6 KB · Weergaven: 22
  • Leuk
Waarderingen: Bobusa en Jeff_A
Niet onbelangrijk: Hygiëne voor de onderkant……

Nieuwsgierig geworden? Gordijnen dicht en Klik hier

Het schijnt erg goed te werken wat ik hoorde en zag bij andere liefhebbers met ervaring. Op het filmpje zet hij de onderkant in de sneeuw foam. Maar wat ik zag is dat ze dit aansluiten op een hoge druk, bijv. Karcher. Dan heb je veel druk om de onderkant pekel/zand/modder vrij te krijgen ook. En misschien toeval ☺️ Ik heb er 1 gekocht begin deze week,(belgisch bedrijf) levering is morgen. En die lijkt heel erg veel op die in het filmpje 😎

Kan ik ten zeerste aanraden. Deze gebruik ik ook al een tijd!

• Leuk
Waarderingen: Jan v S

Ik ken iets vergelijkbaars. Een zwager van mij gebruikt dat na zijn offroad-ritten met zijn Toyota Hilux. Hij had het destijds besteld via een webshop uit Australië. Die kun je op verschillende hoogtes instellen.

Met al dat zout op de weg zou ik zoiets zelf ook wel willen.

Ik zie het absoluut wel zitten. Heb ook al een soort van omgekeerde terrasreiniger gezien. Of een idee om een halfuurtje de tuinsproeier eronder te zetten. Maar dat zal te weinig zijn denk ik. Denk dat ik een brede ergens ga bestellen
Je kunt diegene die ik heb ook ‘omdraaien’ idd. Dan kun je terras/tegels reinigen. ‘Schuin omhoog’ is dan voor de lexus 😎
Ik weet niet zeker of het hier mag, maar bij deze een linkje naar belgie van mijn aankoop. Tevens kun je daar een goede adaptor meebestellen voor je HD-reiniger. https://www.crijns-carproducts.be/product/crijns-pro-chassis-cleaner-hogedruk-bodemreiniger/

• Leuk
Waarderingen: Raymond Schrave

Denk ook dat het dezelfde is. Op de doos in de film staat Ridgewasher. Dezelfde, denk een white label product. Moet uit Amerika komen, dus hoge kosten om hem thuis te krijgen. Dan is die van Crijns een mooie optie. Dan niet met schuimpistool. Sneller in huis, goede garantie etc.

• Leuk
Denk ook dat het dezelfde is. Op de doos in de film staat Ridgewasher. Dezelfde, denk een white label product. Moet uit Amerika komen, dus hoge kosten om hem thuis te krijgen. Dan is die van Crijns een mooie optie. Dan niet met schuimpistool. Sneller in huis, goede garantie etc.
Tja, daar sloeg ik ook op aan. Dat het (schijnbaar) dezelfde is, Is puur toeval hoor. Ik was aan het zoeken / kijken. Op de bekende chinese sites (weinig vertrouwen in kwaliteit & aansluiting mogeljkheden), ik kwam dus bij deze terecht. Dit leek mij wel een goede keuze en heb dus de bestelling geplaatst. Gezien de reacties hiervoor een goede keuze ☺️. Morgenvroeg is de levering, zal hem eens uitproberen met mijn karcher K7, zal bevindingen hier posten. 😎

Tja, daar sloeg ik ook op aan. Dat het (schijnbaar) dezelfde is, Is puur toeval hoor. Ik was aan het zoeken / kijken. Op de bekende chinese sites (weinig vertrouwen in kwaliteit & aansluiting mogeljkheden), ik kwam dus bij deze terecht. Dit leek mij wel een goede keuze en heb dus de bestelling geplaatst. Gezien de reacties hiervoor een goede keuze ☺️. Morgenvroeg is de levering, zal hem eens uitproberen met mijn karcher K7, zal bevindingen hier posten. 😎
Nou, hoe is de schoonmaak gegaan?

Crijns koopt dat ook in, dus de kans is groot dat deze ook uit China komt. Niks mis mee met Chinese producten.

Dees is het geworden, €30,-

Bijlagen

• IMG_0156.jpeg
    IMG_0156.jpeg
    102,5 KB · Weergaven: 12
  • Leuk
  • Leuk
Waarderingen: NX F-Sport Driver