Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

12V accu laadt gewoon door in READY.
Dat is een voormelding voor de HV-accu, die kan in N ontladen raken, maar die raakt in werkelijkheid echt niet compleet leeg in zo'n kettingbaan.
In N staat de auto NIET in READY, althans niet bij mijn NX.
Om eerlijk te zijn zit ik ook in de stress als ik met mijn auto door de wasstraat ga. Zal ik gewoon weg kunnen rijden aan het eind?

Wat is al dat gedoe over coatings op je voorruit? Hebben jullie geen ruitenwissers?

• Wow
Waarderingen: Sam_IS300h
Je bedoelt vast, Helaas moet ik altijd op m'n fiets naar het werk.
Dat hangt ook van de fiets af, nietwaar? Op de juiste (elektrische) fiets is het misschien zo erg nog niet.

1771842975794.png

Jarno

• Leuk
Waarderingen: quattrootje
In N staat de auto NIET in READY, althans niet bij mijn NX.
Om eerlijk te zijn zit ik ook in de stress als ik met mijn auto door de wasstraat ga. Zal ik gewoon weg kunnen rijden aan het eind?
Bijzonder. Haal je de auto dan zelf uit READY? Dit kan namelijk niet zomaar gebeuren.

Stress is echt niet nodig! Of je moet een rotte HV-accu hebben. Maar dat geloof ik niet, helemaal niet bij een RX uit 2024.
De auto kan heden ten dage door de accu alleen aangedreven worden op de snelweg. Binnendoor een heel stuk 30 of 50 rijden.. Airco, radio, verlichting en evt. ruitenwissers laat je dan ook aan. Dan loopt de accu echt niet 'ineens' leeg in die wat zal het zijn.. 2-3 minuutjes in de kettingbaan.