collega gespot

• Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
Inderdaad, die twijfelde waarschijnlijk, of klapte sneller dan de sluitertijd van de camera 😁

Bijlagen

• IMG_4255.jpeg
    IMG_4255.jpeg
    67,2 KB · Weergaven: 30
Zijn het nu mijn ogen, of is het mijn bril of optisch bedrog maar die NX lijkt wel 2 spiegels langs passagiers zijde te hebben, één uitgeklapt en één ingeklapt :unsure:
Klopt dat is de magische gum, ik heb de achtergrond uitgegumd. Maar het invullen van de achtergrond heeft een neven effect 🫣😂.

Vandaag met de UX naar Zoetermeer en terug gereden. Een witte UX gespot (geen foto🫣), wel druk gezwaaid. Maar ja geen reactie.

Ook kwam een witte CT voorbij (kenteken verwijderd met magische gum), de auto die mijn vriendin erg mooi vind.
1000034300.jpg

Edit: bijna aangekomen thuis komen we een rode NX of UX en een zwarte IS tegen 🙂. Ze reden ons tegemoet en de wijk uit. Mensen van hier toevallig?

Laatst bewerkt:
Vandaag met de UX naar Zoetermeer en terug gereden. Een witte UX gespot (geen foto🫣), wel druk gezwaaid. Maar ja geen reactie.

Ook kwam een witte CT voorbij (kenteken verwijderd met magische gum), de auto die mijn vriendin erg mooi vind.
Bekijk bijlage 185342
Edit: bijna aangekomen thuis komen we een rode NX of UX en een zwarte IS tegen 🙂. Ze reden ons tegemoet en de wijk uit. Mensen van hier toevallig?
Kom mij nou eens tegen man. Ik rijd van Flevoland naar Groningen en terug, en kom geen enkele Lexus tegen 😂

Dan hebben we elkaar net gemist……wij zijn gisteren naar Groningen geweest vanaf Meppel.
En wat gebeurd er bij Steenwijk………..sta ik naast exact dezelfde RX. Ook wit, ook f sport.
Hoe is het mogelijk zou je zeggen. En op Urk stond ik naast een witte NX f sport.
Geen foto’s kunnen maken helaas

• Leuk
Waarderingen: Jan v S en HondaFan
Dan hebben we elkaar net gemist……wij zijn gisteren naar Groningen geweest vanaf Meppel.
En wat gebeurd er bij Steenwijk………..sta ik naast exact dezelfde RX. Ook wit, ook f sport.
Hoe is het mogelijk zou je zeggen. En op Urk stond ik naast een witte NX f sport.
Geen foto’s kunnen maken helaas
Ik rijd altijd via de A6 naar Groningen. Meppel, wel een leuke plek!

Dat kom je inderdaad niet vaak tegen. Heeft diegene in de witte RX nog gezwaaid?

@NielsWK helaas…..geen contact mee te krijgen. Meppel is niet onze woonplaats maar idd een mooi plekje.
We wonen daar wel vlakbij in de buurt.

• Leuk
Waarderingen: NielsWK
Geen foto, maar in Assen op de Europa weg-zuid heb ik vrijwel zeker mijn oude zwarte RX450h gespot. De eerste en laatste letter was hetzelfde als mijn kenteken plaat. Ik denk dat de eigenaar in de wijk Diepstroeten woont of Assen centrum.

Zou het een beetje psychopatisch zijn als ik rondjes ga rijden door de wijken in de avond, op zoek naar mijn RX.🤔

• Haha
Waarderingen: Jan v S
Geen foto, maar in Assen op de Europa weg-zuid heb ik vrijwel zeker mijn oude zwarte RX450h gespot. De eerste en laatste letter was hetzelfde als mijn kenteken plaat. Ik denk dat de eigenaar in de wijk Diepstroeten woont of Assen centrum.

Zou het een beetje psychopatisch zijn als ik rondjes ga rijden door de wijken in de avond, op zoek naar mijn RX.🤔
Het is pas psychopatisch als je zelf het label er op plakt 😆

• Haha
Waarderingen: HondaFan
Vanochtend vanuit Huizen/Blaricum richting Almere een goud-grijze IS 300h gespot, en vanmiddag een ijsblauwe IS 250 op de Ring A10 Oost. Geen tijd om foto's te maken.

Een zwarte CT hing gisterenmiddag een tijdje een stukje achter me op de A2 Den Bosch North bound tot aan Deil (waar ik richting Gorinchem ging), iemand van hier ?

Vanochtend ingehaald door een andere UX, ze leek ons niet eens opgemerkt te hebben.

1000079673.jpg

Vlak daarna een NX op de andere weghelft, geen foto.

Toen ik later in Emsbüren bij mijn auto terugkwam was er nog een Lexus bijgekomen. Die stond niet eens naast me. Gelukkig moest ik nog even tanken en heb ik dat nog even opgelost.

1000079756.jpg

Vrijdag nog een LBX op de P bij de supermarkt

1000079366.jpg

En eerder bij mijn werk deze mooie kleur ES
1000078897.jpg

Prima week zo!

En dat is nog zonder de NX'en die mijn zoon me stuurde. Hij komt bij zijn school elke keer meerdere NX'en en RX'en tegen. Een hotspot daar. Niet gek, vlakbij een Lexusdealer.

Ik heb toch het gevoel dat UX’en wat meer generieke auto’s zijn (lees; meer gekocht door de niet-liefhebber). Grotere kans dat de mensen dan geen aandacht besteden aan andere rijders helaas

Voor de meeste mensen met een jongere Lexus (UX, NX etc.) is het gewoon een auto, die zien niet eens dat er een andere Lexus in de buurt rijdt.
Ik kijk ook niet naar andere jongere Lexi, die interesseren mij ook niets. Maar... zie ik een oudje van 20+ jaar (of een exclusief model) dan valt mij dat wel op.
Voor de meeste mensen is een Lexus gewoon een 13 in een dozijn doorsnee iets luxer koekblik, waar net zo goed een Audi badge op had kunnen zitten.

Je zegt eigenlijk dat die GS helemaal niet naast me wilde staan 😅

Verder ben ik toch wel heel blij dat ik niet vier van die ringen achter op mijn auto heb.

Voor mij is Lexus niet zomaar een merk, ondanks mijn UX. Al ben ik geen klassieke petrolhead en juist wel een hybride-enthousiasteling van het eerste uur. Dus kom zoals zovelen van Toyota.

Laatst bewerkt:
Je zegt eigenlijk dat die GS helemaal niet naast me wilde staan 😅

Verder ben ik toch wel heel blij dat ik niet vier van die ringen achter op mijn auto heb.

Voor mij is Lexus niet zomaar een merk, ondanks mijn UX. Al ben ik geen klassieke petrolhead en een hybride-enthousiasteling van het eerste uur.
Een UX is natuurlijk een fantastische auto! Juist mooi dat je Lexus als merk kan waarderen

• Leuk
Waarderingen: Raymond Schrave en Primi