collega gespot

• Onderwerp starter Onderwerp starter tuut
  • Startdatum Startdatum
Inderdaad, die twijfelde waarschijnlijk, of klapte sneller dan de sluitertijd van de camera 😁

Bijlagen

• IMG_4255.jpeg
    IMG_4255.jpeg
    67,2 KB · Weergaven: 13
Vandaag met de UX naar Zoetermeer en terug gereden. Een witte UX gespot (geen foto🫣), wel druk gezwaaid. Maar ja geen reactie.

Ook kwam een witte CT voorbij (kenteken verwijderd met magische gum), de auto die mijn vriendin erg mooi vind.
1000034300.jpg

Edit: bijna aangekomen thuis komen we een rode NX of UX en een zwarte IS tegen 🙂. Ze reden ons tegemoet en de wijk uit. Mensen van hier toevallig?

Laatst bewerkt:
Vandaag met de UX naar Zoetermeer en terug gereden. Een witte UX gespot (geen foto🫣), wel druk gezwaaid. Maar ja geen reactie.

Ook kwam een witte CT voorbij (kenteken verwijderd met magische gum), de auto die mijn vriendin erg mooi vind.
Bekijk bijlage 185342
Edit: bijna aangekomen thuis komen we een rode NX of UX en een zwarte IS tegen 🙂. Ze reden ons tegemoet en de wijk uit. Mensen van hier toevallig?
Kom mij nou eens tegen man. Ik rijd van Flevoland naar Groningen en terug, en kom geen enkele Lexus tegen 😂

• Haha
Waarderingen: Avontuur en HondaFan
Dan hebben we elkaar net gemist……wij zijn gisteren naar Groningen geweest vanaf Meppel.
En wat gebeurd er bij Steenwijk………..sta ik naast exact dezelfde RX. Ook wit, ook f sport.
Hoe is het mogelijk zou je zeggen. En op Urk stond ik naast een witte NX f sport.
Geen foto’s kunnen maken helaas

• Leuk
Waarderingen: Jan v S en HondaFan
Dan hebben we elkaar net gemist……wij zijn gisteren naar Groningen geweest vanaf Meppel.
En wat gebeurd er bij Steenwijk………..sta ik naast exact dezelfde RX. Ook wit, ook f sport.
Hoe is het mogelijk zou je zeggen. En op Urk stond ik naast een witte NX f sport.
Geen foto’s kunnen maken helaas
Ik rijd altijd via de A6 naar Groningen. Meppel, wel een leuke plek!

Dat kom je inderdaad niet vaak tegen. Heeft diegene in de witte RX nog gezwaaid?