Spamhoek!

Belgische prijzen stijgen ook door:

Bijlagen

• IMG_4332.png
    IMG_4332.png
    161,4 KB · Weergaven: 28
  • Verdrietig
Waarderingen: Raymond Schrave
🤔 … hmmm … 🤔
Ik kwam vanmiddag door Hechtel (B) en zag deze …
Deze 98 lust ie waarschijnlijk ook wel.
In het kader van één Europa maar een keer een lagere literprijs afgetikt 😁😉

Het “ding” wenste me ook nog eens een veilige reis 😃

Bijlagen

• IMG_4397.jpeg
    IMG_4397.jpeg
    2,1 MB · Weergaven: 19
Vier weken geleden €1.81, twee weken geleden €1.91 en nu €1.95 voor 'n liter 98. Snel nog effe volgooien van het weekend voordat het boven de €2.-- komt....

Vier weken geleden €1.81, twee weken geleden €1.91 en nu €1.95 voor 'n liter 98. Snel nog effe volgooien van het weekend voordat het boven de €2.-- komt....
Intussen ben ik al gewend aan 2.3+ Euro per liter. En dat is een koopje in vergelijking met Diesel.

De truuk bij tanken is om elke keer dat je afrekent de prijs te vergelijken tussen diesel en benzine. Het verschil ertussen is de korting die je eigenlijk hebt tov Diesel. Het is een kwestie van omdenken. Ik denk niet wat is het duur, maar wat ben ik goedkoop uit in vergelijking met diesel.

🤪

Nou, daar zeg je zowat. Ik had heel lang geleden een buurman die kocht altijd voor een gulden aan benzine…..
In 1946 was de laagste prijst ooit voor benzine. 19 cent (niet duidelijk gulden of euro, maar ik gok gulden), dan kocht je voor een gulden 5 liter. Maar dan zou je 80+ zijn. Of je buurman gooide voor een gulden aan brandstof in een scooter.

Wat een mysterie 😉

• Leuk
Waarderingen: NielsWK
Iemand?
Wel met een respectabele kilometerstand.

Probleemloos kopen mits het geen schadeauto is geweest.... Vind de lak bijna te mooi om waar te zijn. Tenzij deze mijnheer of mevrouw altijd netjes afstand heeft gehouden.

60K per jaar, dat deed in tot aan 2013 ook, momenteel nog maar 35K per jaar.
Auto’s, ook mooie auto’s, zijn om met te rijden.

Ik ben wel benieuwd of de LC zwakke plekken heeft? Waar zou je op moeten letten bij een LC met 300k? Wellicht wielophanging natuurlijk. Ik denk dat ze nagenoeg probleemloos zijn?
Behoudens een zwak multimedia systeem dan.