Dat magmag ik hier de link plaatsen?

Aanrader dit bedrijf.Gaat het lampje eerst een tijdje knipperen en daarna constant branden? Dan is het batterijtje van een van de sensoren (bijna) op.
Die dingen gaan zo'n 10-12 jaar mee dus ze zullen een keer vervangen moeten worden.
Er is een bedrijf op MP die de originele (die van Pacific (PAC)) levert en plaatst (link naar de MP advertentie)
Ja hij knippert eerst een paar keer en daarna blijft hij branden. Soms begint hij ook te knipperen nadat ik een paar kilometer heb gereden. Vorig jaar heb ik nieuwe sensoren laten plaatsen en die van de winterbanden zijn nog in redelijk goede staat. Ik heb geen idee wat de oorzaak precies is. Kan het zijn dat de resetknopje onderaan defect is?Gaat het lampje eerst een tijdje knipperen en daarna constant branden? Dan is het batterijtje van een van de sensoren (bijna) op.
Die dingen gaan zo'n 10-12 jaar mee dus ze zullen een keer vervangen moeten worden.
Er is een bedrijf op MP die de originele (die van Pacific (PAC)) levert en plaatst (link naar de MP advertentie)
Die kans acht ik heel kleinKan het zijn dat de resetknopje onderaan defect is?
Vier nieuwe?Vorig jaar heb ik nieuwe sensoren laten plaatsen
Zijn dit originele of imitatie? In het geval van originele; dan kan je auto waarschijnlijk twee sets banden aan. Dan zou je kunnen wisselen tussen de sets.die van de winterbanden zijn nog in redelijk goede staat
1 set is orgineel had ik via Lexus besteld maar van die andere heb ik geen idee eigenlijk.Zijn dit originele of imitatie? In het geval van originele; dan kan je auto waarschijnlijk twee sets banden aan. Dan zou je kunnen wisselen tussen
Kan je auto 2 sets sensoren aan?
Zo ja, zijn beide sets ingeleerd?
Soms gaat het lampje direct knipperen, soms pas na een hele tijd. Is meestal afhankelijk vande temperatuur. Met warm weer worden de batterijtjes weer ietsje opgeladen en geven ze net genoeg spanning om weer even te werken (eigen ervaring).
Een bandenbedrijf kan met een apparaatje langs je wielen lopen en uitlezen of de batterijtjes nog goed zijn. Dan kan je dat uitsluiten.
En zij weten meestal ook wel hoe sensoren in de auto ingelezen moeten worden of dat een reset soelaas biedt.
Je kan uitsluiten dat de bandenspanning (van 1 van de banden) zelf de boosdoener is?
Volgens mij kan dat wel, maar normaal gezien zou de auto bij het wisselen naar zomerbanden de sensoren automatisch moeten herkennen, zolang ze correct functioneren. Blijkbaar is dat niet gebeurd.Kan je auto 2 sets sensoren aan?
Zo ja, zijn beide sets ingeleerd?
Soms gaat het lampje direct knipperen, soms pas na een hele tijd. Is meestal afhankelijk vande temperatuur. Met warm weer worden de batterijtjes weer ietsje opgeladen en geven ze net genoeg spanning om weer even te werken (eigen ervaring).
Een bandenbedrijf kan met een apparaatje langs je wielen lopen en uitlezen of de batterijtjes nog goed zijn. Dan kan je dat uitsluiten.
En zij weten meestal ook wel hoe sensoren in de auto ingelezen moeten worden of dat een reset soelaas biedt.
Je kan uitsluiten dat de bandenspanning (van 1 van de banden) zelf de boosdoener is?
Bij een IS300h wordt die andere set sensoren niet automatisch herkent. Je moet zelf bij de auto aangeven dat je de andere set gemonteerd hebt. Dat doe je door de auto op “ON” te zetten maar zonder draaiende motor. Druk dan 3x achter elkaar op het TPMS-resetknopje onder bij de stuurkolom. Je TPMS-lampje op het dashboard zal gaan knipperen (op zoek naar de andere set). Wacht even tot het lampje uit gaat. Druk dan 1x opnieuw op die knop om de referentie van de huidige set te gaan monitoren. Dit hoeft niet per se, maar meestal zit er wel wat verschil in bandenspanning tussen de sets.normaal gezien zou de auto bij het wisselen naar zomerbanden de sensoren automatisch moeten herkennen, zolang ze correct functioneren. Blijkbaar is dat niet gebeurd.
Het is gelukt! Ik heb precies gedaan wat je had beschreven en het waarschuwingslampje is verdwenen. Volgens mij heeft hij de sensoren nu wel herkend. Bedankt je hebt me gered van onnodige kostenBij een IS300h wordt die andere set sensoren niet automatisch herkent. Je moet zelf bij de auto aangeven dat je de andere set gemonteerd hebt. Dat doe je door de auto op “ON” te zetten maar zonder draaiende motor. Druk dan 3x achter elkaar op het TPMS-resetknopje onder bij de stuurkolom. Je TPMS-lampje op het dashboard zal gaan knipperen (op zoek naar de andere set). Wacht even tot het lampje uit gaat. Druk dan 1x opnieuw op die knop om de referentie van de huidige set te gaan monitoren. Dit hoeft niet per se, maar meestal zit er wel wat verschil in bandenspanning tussen de sets.

Moet die 2e set reeds ingeleerd zijn in je auto en geef je via dat 3x drukken aan de auto door dat ie de 2e set moet gaan gebruiken of kan je op die manier een nieuwe set ook 'inleren'?Bij een IS300h wordt die andere set sensoren niet automatisch herkent. Je moet zelf bij de auto aangeven dat je de andere set gemonteerd hebt. Dat doe je door de auto op “ON” te zetten maar zonder draaiende motor. Druk dan 3x achter elkaar op het TPMS-resetknopje onder bij de stuurkolom. Je TPMS-lampje op het dashboard zal gaan knipperen (op zoek naar de andere set). Wacht even tot het lampje uit gaat. Druk dan 1x opnieuw op die knop om de referentie van de huidige set te gaan monitoren. Dit hoeft niet per se, maar meestal zit er wel wat verschil in bandenspanning tussen de sets.
).