Blije, ervaren Lexus-rijder gezocht

Lexuszoeker

Nieuw hier
30 apr 2026
1
7
3
Hallo Lexus-enthousiasten,

De redactie van Auto Review magazine en autoreview.nl zoekt voor de maandelijkse rubriek Blij dat ik dit rij een kandidaat met een Lexus van minimaal 15 jaar oud. Een youngtimer dus. Onze voorkeur gaat uit naar een mooie frisse LS, GS of SC in een fraaie kleur. Bijvoorbeeld groen, blauw, rood of goud, maar het liefst geen zwart, wit of grijs. Daarnaast spreekt de V8 wel heel erg tot de verbeelding, maar dat is geen must.

Verder is het voor het verhaal het leukst als je de auto minstens een jaar of drie hebt en er bijzondere dingen mee hebt beleefd. Denk aan mooie reizen, een rondje Nürburgring, een kampeertrip met tent of wellicht heb je je Lexus helemaal gepimpt, zelf gereviseerd of aangepast ...

Met het maken van de reportage (interview, statische én dynamische fotografie) zijn we doorgaans 3 à 4 uur bezig, de locatie wordt meestal op hoogstens een uur rijden van de woonplaats van de eigenaar bepaald. Het verhaal draait om de auto én de eigenaar, dus je moet wel bereid zijn om met je hoofd in ons magazine en op internet te verschijnen. ;) Lijkt het je leuk om mee te werken? Meld je dan aan bij:
redactie@autoreview.nl en vermeld Blije Rijder in de onderwerpregel.
Vertel in het kort iets over jezelf, het model en de kleur van je Lexus, hoe lang je hem al hebt en waar je woont.

Voorbeelden van eerdere reportages:

We zien de reacties met belangstelling tegemoet!

Super leuk, en er moet vast wel iemand hier zijn die zich "opoffert".

Mijn Lexus is zwart, te nieuw, te kort eigenaar , te saai met 4 cilinders en mijn avonturen zijn beperkt tot dealen met kinder ziektes 🫣😅.

Ik kijk in iedergeval uit naar het artikel!

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Lustigson en Lexus4me
Hopelijk een forummer die zich aanmeld.
Altijd leuk meer van de persoon (en de Lexus) te weten te komen, buiten een abstracte forum-naam.

Zal ik mij aanmelden met de SC430? :unsure:
IMG20250819075427.jpg

Ik heb me aangemeld met mijn GS450H uit 2007. Flink wat roadtrips gemaakt en ook best leuk kleine mods (carplay, dikke wielen, piggy bag tuning) en verder gewoon netjes...
Ik ben al aan het nadenken over de nadelen van die auto.... Valt niet mee, maar ze zijn er wel degelijk natuurlijk. Gewoon jezelf afvragen, waar erger ik mij aan? En dat kan ik heel goed, mij ergeren aan dingen ;)

Super leuk, en er moet vast wel iemand hier zijn die zich "opoffert".

Mijn Lexus is zwart, te nieuw, te kort eigenaar , te saai met 4 cilinders en mijn avonturen zijn beperkt tot dealen met kinder ziektes 🫣😅.

Ik kijk in iedergeval uit naar het artikel!
Ik kan mij hierbij voor 100% aansluiten. Wel een blauwe kleur hier, maar verder val ik ook overal buiten de wensen. Veel suc-6 met je zoektocht, erzal vast iemand zijn die graag mee wil doen.