Interieur GS300

Neutje

Nieuw hier
24 jun 2025
14
16
3
Goedemorgen allemaal,

Ik heb een vraag, er staat een RHD interieur te koop, vol leer met stoelkoeling en verwarming. Kan je dit zonder al te gekke dingen monteren in een LHD?

Misschien dat een van jullie hier ervaring mee heeft?

Gaat het enkel om de stoelen?
Dan zou er een kans kunnen zijn, maar bij mijn weten is bijna alles gespiegeld in een RHD.
Ooit ontdekte ik dat zelfs de aansluitingen van de achterlampen bij een RHD 3GS zijn gespiegeld.

In principe de stoelen voor en de achterbank. kan ook de deurpanelen overnemen met de memory instellingen. kun je de stoelen gewoon demonteren of moet je hier eerst de accu e.d. voor loshalen ?

Als je eigen stoelen nu geen verwarming en koeling hebben zal je ook het paneeltje met de knoppen (en mogelijk een stukje kabelboom?) mee moeten nemen.

Ik zou sowieso even de accu loshalen.
Klinkt als een auto die gedemonteerd gaat worden of reeds is. Dan zou ik bijna verwachten dat die accu al los is.

In principe de stoelen voor en de achterbank. kan ook de deurpanelen overnemen met de memory instellingen. kun je de stoelen gewoon demonteren of moet je hier eerst de accu e.d. voor loshalen ?
Deurpanelen van bestuurder en bijrijder zijn natuurlijk sowieso verschillende bij bij RHD dus gespiegeld.
Begrijp ik het goed dat je nu dan geen memory seat hebt? Dan vraag ik me af of de juiste bekabeling aanwezig is en verwacht ik dat je ook nog een ECU daarvoor nodig hebt.

En zoals @quattrootje zegt. Als je nu geen verwarming en koeling hebt is de bediening hiervoor ook nodig.
Bij mijn 3GS destijds was stoelverwarming later ingebouwd (wel door dealer), maar daarbij waren losse schakelaar gemonteerd niet de OEM draaiwieltjes. Ik heb toen eens gekeken om die draaiwieltjes alsnog in de bouwen, maar dat was geen plug and play, dus heb ik zo maar gelaten.
Is lang geleden, maar wat ik me herinner was de stekker wel aanwezig, maar functioneerde de wieltjes vervolgens niet, maar dan kan natuurlijk doordat er kabel zijn doorgeknipt voor de naderhand ingebouwde schakelaars.

• Leuk
Waarderingen: quattrootje
Het interieur zou incl de bediening komen. Heb nog even met een goede zoekterm op google gezocht. Blijkt wel te kunnen maar wordt te ingewikkeld. ik ga wel gewoon verder zoeken voor een LHD set of anders gewoon lekker stof houden. Het is niet anders

Omruilen gaat hem niet worden. Hoeft ook niet. Alleen zou ik de stoelkoeling en verwarming wel leuk vinden. Het moet dus alleen wel een interieur zijn uit Europa.