LS430 Black Cherry

Chromen randje op de center cap ook donkergrijs metallic gemaakt... nu wachten tot de banden binnenkomen.
IMG_20260528_133104077_HDR.jpg

IMG_20260528_133120658_HDR.jpg

IMG_20260528_133123987_HDR.jpg

juiste centreer ringen zijn onderweg.... langere moeren zouden vandaag bij de banden handel binnen moeten komen.... bijna....

Echt een zeer mooie kleurcombi!
Sjiek en statig, straalt echt wel klasse uit.

Optisch zou de voorkant ietsje lager mogen maar soit.

Nu verder met de binnenkant (audio)?

Echt een zeer mooie kleurcombi!
Sjiek en statig, straalt echt wel klasse uit.

Optisch zou de voorkant ietsje lager mogen maar soit.

Nu verder met de binnenkant (audio)?
aankomende week komt voor de Yaris een dubbel din Kenwood headunit, en AMT tweeters voor de yaris staan ook in bestelling.
Ook nog druk bezig voor klanten. Volgende week bij een Audi een speaker upgrade doen. Voor een BMW X5 pods gemaakt voor inbouw van AMT tweeters in de A stijl met een OEM look. En een setje Midrange pods voor een LS430 in de maak, die worden naar Hawaii gestuurd. Dan komen de eigen autos even zodra er weer wat tijd over is. De radio in de Yaris inbouwen is zo gedaan, dat is alleen wisselen. Voor de LS wil ik binnenkort even de baffle van de subwoofer achterin afmaken zodat die overal mooi aansluit en goed afsluit op de randen. Voor de LS komt er de PG Zen 9 versterker in, deze heeft 9 kanalen, maar toch eentje te kort voor de front sub. De behuizing voor de extra versterker ga ik zelf maken, dit word dan in dezelfde stijl als de limited edition, maar dan gespiegeld zodat het design doorloopt. Het bord is gelukkig dezelfde kleur donkergeel, en de spoelen die in het zicht komen zijn ook rood/koper, dit kwam toevallig echt perfect uit. De extra versterker is ook een topmodel van Phoenix Gold, krijgt alleen een ander jasje. Zelf maken is veel leuker. Ook ligt er voor de Avensis nog een Zen 9 voor me klaar (heb er nog eentje weten te bemachtigen). Aangezien de Zen eigenlijk in die auto zou gaan.

• Leuk
Waarderingen: Jan v S en quattrootje