) maar is gelukt. Als je alles gewoon volgens de aanwijzingen doet is t best gemakkelijk. Hoe ging het bij mij? Welnu, ik dacht dat ik een 64gb usb stick nodig had (was niet zo, 32 was genoeg). 64 GN stick bij de action gekocht. Bestelling op website geplaatst en link naar download gekregen. Bestand gedownload en toen begon t. Mijn usb stick was in t verkeerde format .moest fat32 zijn, was t niet. Wat googlen leverde op dat opslagmedia groter dan 32gb niet in het format fat32 konden. Dus ik moest de usb stick in 2 partities...
satnavupdate.nl
Ja dat is flauw. Ik had dat niet helemaal door, maar misschien helpen we ook andere forumbezoekers door toch een antwoord te geven.Het jammere is dat Karel-Jan nu al z'n 3e topic opent en de reacties volgt. Maar verder blijft het stil. Altijd spijtig om te zien.
Ha ja dat was ikHier stond ook meer info:
Nou gisteren de update gedaan. Was een werkje (mede door mijzelf) maar is gelukt. Als je alles gewoon volgens de aanwijzingen doet is t best gemakkelijk. Hoe ging het bij mij? Welnu, ik dacht dat ik een 64gb usb stick nodig had (was niet zo, 32 was genoeg). 64 GN stick bij de action gekocht. Bestelling op website geplaatst en link naar download gekregen. Bestand gedownload en toen begon t. Mijn usb stick was in t verkeerde format .moest fat32 zijn, was t niet. Wat googlen leverde op dat opslagmedia groter dan 32gb niet in het format fat32 konden. Dus ik moest de usb stick in 2 partities...
werkte allemaal prima. Maar moet eerlijk zeggen dat ik voor de update en na de update geen gebruik maak van de navigatie van de Rx. Waze en. Google zijn altijd beter…. En een update van de ts zou idd ook aardig zijn
hoe is dit afgelopen?Excuus dat ik niet eerder reageer. Ik heb de tip van snorlax opgevolgd, en een update bij satnavupdate.nl besteld. Ik heb de microSD kaart nog niet binnen, het lijkt erop dat deze vanuit het buitenland wordt verstuurd, dus zal enige tijd onderweg zijn. Ik had ná succesvolle installatie willen reageren, maar ik zie dat een eerdere reactie op prijs wordt gesteld, hierbij dus. Wordt vervolgd ...
Ik wacht nog steeds op de update die ik bij satnavupdate.nl heb besteld, op mijn vraag of er wellicht iets mis kan zijn gegaan bij de verzending c.q. bezorging kreeg ik een foto van de enveloppe, waarop ik inderdaad mijn adres zag staan, ik zag ook dat deze uit Bulgarije moet komen, er is mij verzekerd dat verzending per post altijd wordt geleverd, dus ik wacht nog even af.hoe is dit afgelopen?
Tja.. ik vond het ook wel een goed idee om mijn navigatie te updaten en heb daar ook een update gekocht maar ik heb tot op heden ook nog niets ontvangen. En dit is wel dezelfde website waar ik in 2024 een update heb gekocht en toen ging dat probleemloos.Ik wacht nog steeds op de update die ik bij satnavupdate.nl heb besteld, op mijn vraag of er wellicht iets mis kan zijn gegaan bij de verzending c.q. bezorging kreeg ik een foto van de enveloppe, waarop ik inderdaad mijn adres zag staan, ik zag ook dat deze uit Bulgarije moet komen, er is mij verzekerd dat verzending per post altijd wordt geleverd, dus ik wacht nog even af.
Dat is dan wellicht een alternatief, als die van satnavupdate.nl niet wordt geleverd. Heb je ook een link naar een marktplaats verkooppunt?Die kaartjes staan ook op Markplaats. Kun je ophalen of worden binnen NL verzonden.
Hartelijk bedankt voor het delen van de link, lijkt me een goed alternatief, blij mee.Bijvoorbeeld deze: https://www.marktplaats.nl/v/comput...lationId=7893db8c-580f-40e1-acce-216cf01261d4
Bekijk bijlage 186018
Hier heb ik in 2025 een SD kaart gekocht en die arriveerde twee dagen later. Het is iets duurder maar zo achteraf misschien toch de betere keuze.
Geruststellende aanvulling, dankjewel !!De adverteerder die @snorlax linkt, heb ik meermaals naar tevredenheid besteld.