Deze persoon is hier al 9 jaar niet meer ingelogd geweest. Ik hoop dat het alsnog een leuke bruiloft was en er niet nog steeds wordt gewacht op de auto.Mijn LS 600h is te huur maar wel met mij als chauffeur
Wellicht voor het volgende huwelijkDeze persoon is hier al 9 jaar niet meer ingelogd geweest. Ik hoop dat het alsnog een leuke bruiloft was en er niet nog steeds wordt gewacht op de auto.

hahahaDe LS is dark opal van kleur dus ook te huur voor uitvaart![]()

Dat zou kunnen , ik rij een LS 600hl uit 2013 maar net zoals Higgie, ik ben dan wel de chauffeur, wil wel bijwijze van uitzondering een chauffeurs pet opzettenHallo, is hier iemand op het forum, die zijn Lexus ls gen3 of gen4, voor een dag zou willen verhuren, voor een bruiloft?
Mvg Erik

Mag toch aannemen dat verder ook gekleed bentDat zou kunnen , ik rij een LS 600hl uit 2013 maar net zoals Higgie, ik ben dan wel de chauffeur, wil wel bijwijze van uitzondering een chauffeurs pet opzetten![]()

Ik hoop voornamelijk dat men wel schoenen draagt ivm bedienen van de pedalen.Mag toch aannemen dat verder ook gekleed bent![]()
Oh moet datMag toch aannemen dat verder ook gekleed bent![]()