ErwinJDM zijn OEM+ Project-topic ( CT200h F-Sport - Luxury ) - Ruitenwisser delete pagina 2

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
220
63
Goedemiddag mede forum-bezoekers !

Na een behoorlijke tijd een IS200 TTE Compressor gereden te hebben en ik ondertussen een kindje heb gekregen is het tijd voor een ietwat andere auto.

Lang gezocht, zoals altijd wil ik wel wat bijzonders. Ik wou graag een hatchback, hij moet zuiniger zijn dan de IS ( 1:8 ) en de maandlasten niet te hoog.

Ook wel even bij andere merken wezen kijken... maar mijn Lexus hart was toch te sterk. Dus begon mijn zoektocht naar een CT. Maar goed.. de mensen die mij een beetje kennen... weten dit... ik moet en zal een full option Lexus vinden ! Ik ben ongeveer 5 maand wezen zoeken. Ik wou perse een schuif/kantel dak ( volgens review sites is er maar 5% van de CT's uitgerust met deze optie ) Dus dat was al lastig... premium audio, premium navigatie en half of vol leer was in ieder geval een eis.

Lang verhaal kort ; ik heb hem gevonden !

Het is een F-Sport met Luxury pakket uit December 2016 geworden. Ik heb deze zelf uit Duitsland gehaald.
De kleur is atomic silver en ik heb een uitvoering gevonden met rood leer.
De CT heeft een zwart dak met uiteraard een schuif kantel dak. Premium audio en premium navigatie. Luxe boordcomputer, stoelen met memory seats. etc etc !

Ik weet nog niet of ik het zo gek maak als met de IS. maar bij deze is mijn project topic geopend !

DSC03884.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
220
63
Ik wijk niet vaak van OEM af... maar ( sorry Lexus ! ) ik vind het blauw in de logo's bij de hybride's .. niet mooi...

Dus op zoek gegaan naar een mooi logo in de plaats ! :)

IMG_20231230_145251.jpg
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.124
4
836
113
Mocht je wagen ACC en PCS hebben dan werkt het nu niet meer!
 

ConwayT91

Nieuw hier
29 dec 2022
4
9
3
Wat een mooie! Heel veel plezier en veilige kilometers ermee. Ik houd zelf ook al een tijd marktplaats in de gaten voor zo'n uitvoering, maar net wat je zegt; daar zijn er maar bar weinig van. Zelf uit Duitsland halen, goed idee! En ook leuk om te doen volgens mij :) ben benieuwd naar verdere updates. Dat interieur is echt prachtig.
 
  • Leuk
Waarderingen: ErwinJDM

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
220
63
Wat een mooie! Heel veel plezier en veilige kilometers ermee. Ik houd zelf ook al een tijd marktplaats in de gaten voor zo'n uitvoering, maar net wat je zegt; daar zijn er maar bar weinig van. Zelf uit Duitsland halen, goed idee! En ook leuk om te doen volgens mij :) ben benieuwd naar verdere updates. Dat interieur is echt prachtig.
Tx ! na 5 maanden zoekende geweest te zijn... toch maar eens over de grens gekeken ! Het aanbod CT's valt daar best tegen maar de uitvoeringen die je ziet zijn veelal wel completer !
Het invoeren is hartstikke leuk, ook gewoon zelf alles gedaan. Er zijn eventueel ook bedrijven die dit allemaal voor je kunnen doen. Maar buiten het vervoeren is het allemaal niet zo spannend !

Updates gaan er zeker komen ! :cool:
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
220
63
Vanaf het begin dat ik de auto had ondervond ik problemen met muziek streamen. Als ik bijvoorbeeld via Spotify een nummer wou streamen over Bluetooth had ik om de +/- 20 seconden een hapering in de muziek. Het gekke is... met bellen ondervond ik geen problemen.

Ik ben eens wezen zoeken en er bleken meer mensen te zijn met dit euvel. Een software update moest de trick doen !

Zo kwam ik erachter dat je dit gewoon zelf kunt doen ! Leuk !

Zo gezegd, zo gedaan ! En warempel ! Het euvel is verholpen !

IMG_20240104_175456.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n, RoelVB en Higgie

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.124
4
836
113
Sommige updates kun je zelf doen, andere gaan via de dealer. Mijn versnellingsbak heeft een update via de dealer gehad, voor het multimediasysteem heb je onderstaande link.

Helaas, de link is niet meer functioneel.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: ErwinJDM

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.727
467
83
Vanaf het begin dat ik de auto had ondervond ik problemen met muziek streamen. Als ik bijvoorbeeld via Spotify een nummer wou streamen over Bluetooth had ik om de +/- 20 seconden een hapering in de muziek. Het gekke is... met bellen ondervond ik geen problemen.
Dit is te verklaren doordat bluetooth verschillende protocollen/technieken gebruikt voor die dingen. Je Spotify gaat zeer waarschijnlijk over A2DP terwijl je gesprek over HFP of HSP gaat.
Doordat bellen wel goed gaat en muziek niet is een software issue dus het meest waarschijnlijke. En dat was bij jou dus inderdaad (gelukkig) het geval.

Volgens mij kan ik in mijn GS zien welke bluetooth protocollen er zijn verbonden en sommige zelfs uitschakelen (weet het niet 100% zeker, maar staat me iets van bij dat ik dit weleens heb gezien)
 
  • Leuk
Waarderingen: ErwinJDM

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.124
4
836
113
Dat zijn oude versies. De nieuwe versies zijn enkel bij de dealer te krijgen.
Het lijkt erop dat je gelijk hebt, deze pagina is niet meer voor EU modellen, alleen maar voor US modellen. Hebben ze zo te zien aangepast.
 
  • Leuk
Waarderingen: ErwinJDM

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
220
63
Dit is te verklaren doordat bluetooth verschillende protocollen/technieken gebruikt voor die dingen. Je Spotify gaat zeer waarschijnlijk over A2DP terwijl je gesprek over HFP of HSP gaat.
Doordat bellen wel goed gaat en muziek niet is een software issue dus het meest waarschijnlijke. En dat was bij jou dus inderdaad (gelukkig) het geval.

Volgens mij kan ik in mijn GS zien welke bluetooth protocollen er zijn verbonden en sommige zelfs uitschakelen (weet het niet 100% zeker, maar staat me iets van bij dat ik dit weleens heb gezien)
Interessant !
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelVB