Mooiste Lexus verkiezing 2025

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Mijn suggestie zou zijn (maar dan vul ik het voor de organisatie in dus bij voorbaat excuses hiervoor): uitgeprinte QR code van een betaalverzoek via je bankapp op een centrale plek ophangen? Nadeel: je hebt dan geen controle of iedereen ook echt betaalt. Voordeel: iedereen kan dan vrijwillig een bijdrage/donatie doen (zeker als je het te betalen bedrag leeg laat).
Met pin/cash ben je best wel even administratief bezig. Zou ik persoonlijk zonde vinden van jullie tijd; jullie willen je natuurlijk ook vergapen aan de mooie auto's en praten met de trotse eigenaren :cool: .

Maar nogmaals: is maar een idee.

Mijn suggestie zou zijn (maar dan vul ik het voor de organisatie in dus bij voorbaat excuses hiervoor): uitgeprinte QR code van een betaalverzoek via je bankapp op een centrale plek ophangen? Nadeel: je hebt dan geen controle of iedereen ook echt betaalt. Voordeel: iedereen kan dan vrijwillig een bijdrage/donatie doen (zeker als je het te betalen bedrag leeg laat).
Met pin/cash ben je best wel even administratief bezig. Zou ik persoonlijk zonde vinden van jullie tijd; jullie willen je natuurlijk ook vergapen aan de mooie auto's en praten met de trotse eigenaren :cool: .

Maar nogmaals: is maar een idee.
We hebben het over 2 dingen.

1) Donaties
Hiervoor staat een donatiepot met QR-code op het terrein

2) Inschrijving Mooiste Lexus
Hiervoor kan men bij mij afrekenen. Als je bij aankomst meld dat je meedoet aan de verkiezing komt dat goed

We hebben het over 2 dingen.

1) Donaties
Hiervoor staat een donatiepot met QR-code op het terrein

2) Inschrijving Mooiste Lexus
Hiervoor kan men bij mij afrekenen. Als je bij aankomst meld dat je meedoet aan de verkiezing komt dat goed
Ah duidelijk, die had ik even gemist (y)

Kijk maar eens om je heen op een willekeurige dag rondrijden; elke Lexus is bijzonder :-) Precies de reden voor velen van ons om daarvoor te kiezen toch?

• Leuk
Waarderingen: quattrootje
Ik zal het forum ook sponsoren door met de verkiezing mee te doen (de UCF20 face lift zal tot 14:00 te bezichtigen zijn (vanaf 12:00, dat dan weer wel).

• Leuk
Waarderingen: RoelVB
Ik zal het forum ook sponsoren door met de verkiezing mee te doen (de UCF20 face lift zal tot 14:00 te bezichtigen zijn (vanaf 12:00, dat dan weer wel).
Uitslag zal wel pas rond 16.00u zijn. Natuurlijk leuk als je deelneemt, maar je doneren/sponsoren mag uiteraard ook zonder deelname :)

druk aan het poetsen ..vandaag na 11 uur was het droog tot 19:00 ....daarna regen tot zaterdag..dus zaterdagmiddag ook maar aan de poets :-)

Ik ga vanaf vrijdag ook aan de poets. Het internet zegt dat het hier (regio Arnhem) na donderdag 3 dagen droog is :cool:
Of ik de auto helemaal gekleid en (met het 3 stappenplan) gepolijst krijg weet ik niet, is best wel even werk. Ik hoop eigenlijk dat het bewolkt is.

• Leuk
Waarderingen: wilcom2005