Factuur net binnen. Was wat hoger dan verwacht (ongevraagd uitgevoerde HHC)
Nu weet ik ook waarom ik bij Toyota altijd een budget beurt koos (wat bij Lexus blijkbaar niet kan bij het maken van een online werkplaatsafspraak):
- ik kreeg de Lexus card met o.a. pechhulp -> leuk maar ik heb al een ANWB wegenwacht abo lopen dus nu dubbelop. Ja die kaart is gratis (en je krijgt een nieuw a.b. batterijtje, een lampje en ruitensproeiervloeistof begreep ik) maar natuurlijk betaal je daar indirect gewoon zelf voor.
- een HHC doe ik eigenlijk nooit. Ja is een stukje zekerheid maar ik heb best wel vertrouwen in de techniek

Ik had dit trouwens ook niet aangegeven om te doen. Maargoed, prima voor deze ene keer.
- ze hebben de auto gewassen! En wss via de wasstraat

Dit doe ik altijd met de hand (2 emmers, speciale shampoo en washandschoen etc.) en ben daar erg zorgvuldig in. De auto was nagenoeg brandschoon -> ok, hier had ik niet bij stilgestaan en ga de volgende keer zeker melden dat ze dit niet meer hoeven te doen.
Gelukkig gebruiken ze nu ook hier de 0W20 olie. Was ik vergeten na te vragen bij inleveren van de auto en was er heel even bang voor maar dit ging gelukkig goed.
Ben ik tevreden over Bloemberg Arnhem? Over het algemeen eigenlijk wel.
Bovenstaande kan ik over het algemeen mijzelf 'verwijten' (onwetendheid omdat ik nooit voor een standaardbeurt koos).
Daarom volgende keer maar telefonisch een afspraak maken.
Het vergeten van het verversen van de transmissieolie is slordig maar niet onoverkomelijk. Binnenkort maar even inplannen.
En ik lees net dat de haal- en brengservice bij een grote beurt gratis is. Damn dat had ik wel even mogen weten (volgende keer goed lezen!).