Heb nog nooit een garage zonder dak gezien!En er zit toch een dak op.

Tja, dan minimaal elke week een grondige wasbeurtOeps, ik lees hier over de noodzaak de RX in een garage te stallen . Ik heb alleen geen garage, is dat nu een probleem?P.s. ik heb wel een eigen oprit, dus redelijk veilig met een goede oplaadmogelijkheid
![]()

Tja, dan minimaal elke week een grondige wasbeurt![]()
Ik was de auto doorgaans eens per zoveel maanden. Sahara zand, zout, na oud en nieuw, dat zijn meestal de redenen om naar de wasstraat te gaan. Insecten rommel haal ik wel met regelmaat eraf.
. Camera(‘s) erop richten? Ze zijn er ook die een alarm functie hebben met lichtflitsen en luid geluid. Je moet er dan wel zelf aan denken dat als je in dat tijdsvenster dat alarm actief is, dat je het dan even “stil” zet. Toen ze met Kerst 2023 de koplampen van m’n vorige probeerden te stelen heb ik camera’s opgehangen.Oeps, ik lees hier over de noodzaak de RX in een garage te stallen . Ik heb alleen geen garage, is dat nu een probleem?P.s. ik heb wel een eigen oprit, dus redelijk veilig met een goede oplaadmogelijkheid
![]()
Ik was de auto doorgaans eens per zoveel maanden. Sahara zand, zout, na oud en nieuw, dat zijn meestal de redenen om naar de wasstraat te gaan. Insecten rommel haal ik wel met regelmaat eraf.
Ook heb ik geen garage waar de RX inpast ivm motor, gereedschap etc wat in de garage staat.
Als ik niet voldoende kan zorgen voor de RX, dan moet ik wellicht overstappen naar wat anders.
De Dacia Bigster is wellicht passender voor mij als ik niet de zorg kan aanbieden die de RX nog heeft. Ik vind het wel gezellig hier, kan op dit forum nog een Dacia Bigster onderdeel geopend worden?
Ach, weet je…. Dan kom ik je wel ophalen naar de dacia garage. Kun je onderweg nog even genieten van mooi geluidsskwaliiteit en dat ook vergelijken met die Chinees
. Kums vast goed daar met jou
.Er hangen hier al camera’s. De rest van de beveiliging die je noemt niet, maarrr…. Ik heb een grote 4-voeter die heulllll hard kan bijten. Dan kan ik toch zekers rustig aan doen en na 10 min ofzo eens kijken wat er van over isCamera(‘s) erop richten? Ze zijn er ook die een alarm functie hebben met lichtflitsen en luid geluid. Je moet er dan wel zelf aan denken dat als je in dat tijdsvenster dat alarm actief is, dat je het dan even “stil” zet. Toen ze met Kerst 2023 de koplampen van m’n vorige probeerden te stelen heb ik camera’s opgehangen.
. Dit lijkt mij een betere maatregel voor een echte beveiliging hahaha. 
Ik denk niet dat je dat goed doordacht hebt en je beseft hoeveel risico dat inhoudt, ook voor jou. Het arme beest kan wel voedselvergiftiging oplopen en voor je het weet heb je de dierenbescherming op je nek.Ik heb een grote 4-voeter die heulllll hard kan bijten. Dan kan ik toch zekers rustig aan doen en na 10 min ofzo eens kijken wat er van over is