Dark Opal / Saddle Tan GS300h Business Line Pro

Citrofiel1975

Actief
8 nov 2022
140
102
43
Vanwege geplande overstap naar EV (geen Lexus binnen mijn occasionbudget, helaas...) ter overname:

Lexus GS300h Business Line Pro
  • Dark Opal aan buitenkant (zwarte base coat met in de topcoat blauwpaarse metallic deeltjes!)
  • Sadlle Tan leder interieur
  • Bouwjaar 2014
  • Km-stand: 295.500
  • Staat: volgens inruilende (of niet dus!) dealer "ongelooflijk dat deze al zoveel km op de teller heeft, ziet er fantastisch uit"
  • Onderhoud gedaan bij Lexus Eindhoven
  • APK tot juni 2026, incl. Hybrid Health garantie, Lexus card etc.
  • Banden: Vredestein Quattrac Pro all-season met (zal nog even nameten bij daglicht) ± 6mm profiel rondom.
  • Modificaties: geen, ik hou mijn auto's origineel

Zie https://forum.lexusforum.nl/threads/van-citroën-xm-v6-naar-lexus-is300h-nope-naar-gs300h.179175/page-2#post-192718 voor meer info, maar ja, Lexus, dus zoveel spannends is er niet geweest. Heerlijke mobiel, maar wil nog groener gaan rijden - een EV op voornamelijk eigen zonnestroom :cool:

IMG_5292.JPG

IMG_2739.jpeg

EA55A141-B967-4F85-8BEC-86FCF5240265.jpg

Ik zal van de week even een rondje om de auto heenlopen om betere foto's te maken. Het mica-effect van de lakkleur is op de eerste foto's in de Franse zon wel mooi te zien zo!

Prijs: € 12.500

Aanschaf/inruil is nog niet ondertekend, de Lexus is dus nog beschikbaar - en ik zie 'm liever bij een enthousiaste forummer belanden dan in de handel.

Laatst bewerkt:
Wat foto's van het (schitterende) interieur zou fijn zijn (ik ben zelf nogal ERG gecharmeerd van die kleur).

En de bijzondere opties die op en in de auto zitten ook :cool:

• Leuk
Waarderingen: Citrofiel1975
Opties heb je bij een Business Line Pro eigenlijk al niet nodig. Waar ik erg blij mee ben:
  • Premium Audio (11 speakers en externe versterker, dacht ik).
  • Navigatie - update gedaan in 2024 - met groooootttt scherm (ik wil nooit meer terug)
  • Elektrische stoelverstelling én stuurverstelling (met geheugen voor bestuurder, erg fijn omdat ook kinderen er in rijden)
  • Stoelverwarming én -koeling (met een unieke AUTO-stand die ik nergens anders tegen ben gekomen; regelt zichzelf helemaal op basis van climate control, zelfs de kant waar in zomer de zon op staat krijgt automatisch meer koeling)
  • Lederen bekleding
  • Standaard 17" lichtmetalen velgen (heerlijk comfortabel, dat ga ik missen!)
  • Bi-Xenon (dus ook grootlicht) koplampen, achterlichten e.d. LED dus onderhoudsvrij

Foto's moet ik even bij daglicht maken, beetje donker nu ;-)

Prachtige auto! Dat ie maar snel een nieuwe liefhebber mag vinden. Succes met de verkoop. En hopelijk zien we jou snel weer terug bij Lexus. :-)

• Leuk
Niet echt mooi licht voor foto's, maar dit geeft vast meer beeld voor geïnteresseerden. Goh blijft stiekem toch mooi chique zo'n GS :cool:

Bijlagen

• IMG_5228.jpeg
    IMG_5228.jpeg
    5 MB · Weergaven: 57
  • IMG_5231.jpeg
    IMG_5231.jpeg
    5,3 MB · Weergaven: 56
  • IMG_5230.jpeg
    IMG_5230.jpeg
    4,4 MB · Weergaven: 53
  • IMG_5229.jpeg
    IMG_5229.jpeg
    5,1 MB · Weergaven: 54
  • IMG_5232.jpeg
    IMG_5232.jpeg
    3,6 MB · Weergaven: 53
  • IMG_5236.jpeg
    IMG_5236.jpeg
    3,7 MB · Weergaven: 54
  • IMG_5235.jpeg
    IMG_5235.jpeg
    3,3 MB · Weergaven: 58
  • IMG_5233.jpeg
    IMG_5233.jpeg
    3,5 MB · Weergaven: 59
  • IMG_5234.jpeg
    IMG_5234.jpeg
    2,4 MB · Weergaven: 61
  • IMG_5237.jpeg
    IMG_5237.jpeg
    4,5 MB · Weergaven: 59
Ai, dat is een erg mooie auto. 🤩

Ik had mezelf voorgenomen om voor m'n 50e een GS te rijden en deze lijkt erg op m'n ideaalplaatje. President Line zou de ultieme versie zijn, denk ik.

• Leuk
Een erg nette prijs!

Wij hebben exact dezelfde auto, uitvoering en kleurstelling met dezelfde banden vorig jaar (bij een garagbedrijf) gekocht voor €17.500,-.
Wel een ton minder gelopen, maar dan nog....

Heel veel succes met de verkoop (ongelooflijk dat je zo`n lekker rijdende auto verkoopt, maar het is een vrij land!)