- 8 nov 2022
- 140
- 99
- 28
Vanwege geplande overstap naar EV (geen Lexus binnen mijn occasionbudget, helaas...) ter overname:
Lexus GS300h Business Line Pro
Zie https://forum.lexusforum.nl/threads/van-citroën-xm-v6-naar-lexus-is300h-nope-naar-gs300h.179175/page-2#post-192718 voor meer info, maar ja, Lexus, dus zoveel spannends is er niet geweest. Heerlijke mobiel, maar wil nog groener gaan rijden - een EV op voornamelijk eigen zonnestroom
Ik zal van de week even een rondje om de auto heenlopen om betere foto's te maken. Het mica-effect van de lakkleur is op de eerste foto's in de Franse zon wel mooi te zien zo!
Prijs: € 12.500
Aanschaf/inruil is nog niet ondertekend, de Lexus is dus nog beschikbaar - en ik zie 'm liever bij een enthousiaste forummer belanden dan in de handel.
Lexus GS300h Business Line Pro
- Dark Opal aan buitenkant (zwarte base coat met in de topcoat blauwpaarse metallic deeltjes!)
- Sadlle Tan leder interieur
- Bouwjaar 2014
- Km-stand: 295.500
- Staat: volgens inruilende (of niet dus!) dealer "ongelooflijk dat deze al zoveel km op de teller heeft, ziet er fantastisch uit"
- Onderhoud gedaan bij Lexus Eindhoven
- APK tot juni 2026, incl. Hybrid Health garantie, Lexus card etc.
- Banden: Vredestein Quattrac Pro all-season met (zal nog even nameten bij daglicht) ± 6mm profiel rondom.
- Modificaties: geen, ik hou mijn auto's origineel
Zie https://forum.lexusforum.nl/threads/van-citroën-xm-v6-naar-lexus-is300h-nope-naar-gs300h.179175/page-2#post-192718 voor meer info, maar ja, Lexus, dus zoveel spannends is er niet geweest. Heerlijke mobiel, maar wil nog groener gaan rijden - een EV op voornamelijk eigen zonnestroom

Ik zal van de week even een rondje om de auto heenlopen om betere foto's te maken. Het mica-effect van de lakkleur is op de eerste foto's in de Franse zon wel mooi te zien zo!
Prijs: € 12.500
Aanschaf/inruil is nog niet ondertekend, de Lexus is dus nog beschikbaar - en ik zie 'm liever bij een enthousiaste forummer belanden dan in de handel.
Laatst bewerkt: