HondaFan
Actief
- 16 okt 2018
- 352
- 466
- 63
De cocktails, Hein of de GS
?De cocktails, Hein of de GS
?Ja mooi hèDe cocktails, Hein of de GS?

Intussen ben ik al gewend aan 2.3+ Euro per liter. En dat is een koopje in vergelijking met Diesel.Vier weken geleden €1.81, twee weken geleden €1.91 en nu €1.95 voor 'n liter 98. Snel nog effe volgooien van het weekend voordat het boven de €2.-- komt....

Ik zou nu toch echt die Aygo gaan zoekenVier weken geleden €1.81, twee weken geleden €1.91 en nu €1.95 voor 'n liter 98. Snel nog effe volgooien van het weekend voordat het boven de €2.-- komt....

Gelukkig heb ik m'n LS 600h met z'n vijfliter vee-acht gedumpt, anders zat ik nou te bedelen.Ik zou nu toch echt die Aygo gaan zoeken![]()

Nou, daar zeg je zowat. Ik had heel lang geleden een buurman die kocht altijd voor een gulden aan benzine…..In Twente tanken ze altijd voor 50 euro. Dan merk je er niets van![]()
In 1946 was de laagste prijst ooit voor benzine. 19 cent (niet duidelijk gulden of euro, maar ik gok gulden), dan kocht je voor een gulden 5 liter. Maar dan zou je 80+ zijn. Of je buurman gooide voor een gulden aan brandstof in een scooter.Nou, daar zeg je zowat. Ik had heel lang geleden een buurman die kocht altijd voor een gulden aan benzine…..

Dat is vlak bij mij in de buurt. Misschien best ik eens ga kijken voor de lol, ze hebben best leuke autos. Kijken kijken niet kopenIemand?
Wel met een respectabele kilometerstand.
![]()
≥ Lexus LC 500h Coupe 2021 | Dealer OH | Mark Levinson | NAP N — Lexus — Marktplaats
Lexus LC 500h Coupe 2021 | Dealer OH | Mark Levinson | NAP NL auto | Uniek | hybrid | HUD | DAB | LED | ACC |Uniek! De vorige eigenaar heeft ultiemwww.marktplaats.nl

Probleemloos kopen mits het geen schadeauto is geweest.... Vind de lak bijna te mooi om waar te zijn. Tenzij deze mijnheer of mevrouw altijd netjes afstand heeft gehouden.Iemand?
![]()
≥ Lexus LC 500h Coupe 2021 | Dealer OH | Mark Levinson | NAP N — Lexus — Marktplaats
Lexus LC 500h Coupe 2021 | Dealer OH | Mark Levinson | NAP NL auto | Uniek | hybrid | HUD | DAB | LED | ACC |Uniek! De vorige eigenaar heeft ultiemwww.marktplaats.nl
Ik wil echt nooit een zilvergrijze auto maar hier zou ik een uitzondering voor kunnen maken. Wat een beauty!Iemand?
![]()