Beste rijders
Recent een Navirider 10.25 inch Android 11, 6-128GB, systeem gekocht voor de IS300h 2013 1st edition met premium navigatie zonder ML.
Inbouwen ging prima.
Het scherm is zeer mooi.
Music speelt prima en het geluid (Aux) is goed (vind ik).
Ook Carplay (wired) werkt in 1 keer.
Lexus achteruitrijcamera werkt goed (veel beter beeld!) maar start 1" later.
Ook het openen van de auto heeft een kleine vertraging.
Maar ik krijg de Android navigatie niet goed werkend.
Er komt maar geen of geen goed geluid uit de Android navigatie. Google Maps en Here WeGo geprobeerd.
Android Google Maps laat helemaal niets horen, wel gaat de mute aan als je ook music speelt.
Android Here WeGo speelt geluid alleen over de tweeters. En dan moet je het geluid erg hard aanzetten om iets te horen.
Het geluid staat nu zo hard dat ik geen music kan luisteren.
CarPlay Google Maps heb ik 1 keer werkend gehad waarbij de iPhone over de Lexus BT de navigatie begeleiding als telefoongesprek doorgeeft. Terwijl de Lexus radio aanstaat.
Maar diezelfde middag werkte dat niet meer?? En nu nog steeds niet
.
CarPlay Maps geeft geen navigatie geluid.
CarPlay Here WeGo geeft geen navigatie geluid.
Mijn probleem is dat ik geen Android ervaring heb.
En het probleem van het systeem is dat de chinees/engelse (Engel/nederlands is beschikbaar maar niet aan te raden: reverse cam = omgekeerd cam) teksten uit een computer komen en niet altijd zinnig zijn.
En uiteindelijk is de helpdesk ook chinees/engels/chinees wat zeker niet bijdraagt aan effectieve hulp.
Dus, heeft iemand hier ervaring mee die mij kan helpen?
Of heeft iemand interesse in dit systeem?
Armand
Recent een Navirider 10.25 inch Android 11, 6-128GB, systeem gekocht voor de IS300h 2013 1st edition met premium navigatie zonder ML.
Inbouwen ging prima.
Het scherm is zeer mooi.
Music speelt prima en het geluid (Aux) is goed (vind ik).
Ook Carplay (wired) werkt in 1 keer.
Lexus achteruitrijcamera werkt goed (veel beter beeld!) maar start 1" later.
Ook het openen van de auto heeft een kleine vertraging.
Maar ik krijg de Android navigatie niet goed werkend.
Er komt maar geen of geen goed geluid uit de Android navigatie. Google Maps en Here WeGo geprobeerd.
Android Google Maps laat helemaal niets horen, wel gaat de mute aan als je ook music speelt.
Android Here WeGo speelt geluid alleen over de tweeters. En dan moet je het geluid erg hard aanzetten om iets te horen.
Het geluid staat nu zo hard dat ik geen music kan luisteren.
CarPlay Google Maps heb ik 1 keer werkend gehad waarbij de iPhone over de Lexus BT de navigatie begeleiding als telefoongesprek doorgeeft. Terwijl de Lexus radio aanstaat.
Maar diezelfde middag werkte dat niet meer?? En nu nog steeds niet

CarPlay Maps geeft geen navigatie geluid.
CarPlay Here WeGo geeft geen navigatie geluid.
Mijn probleem is dat ik geen Android ervaring heb.
En het probleem van het systeem is dat de chinees/engelse (Engel/nederlands is beschikbaar maar niet aan te raden: reverse cam = omgekeerd cam) teksten uit een computer komen en niet altijd zinnig zijn.
En uiteindelijk is de helpdesk ook chinees/engels/chinees wat zeker niet bijdraagt aan effectieve hulp.
Dus, heeft iemand hier ervaring mee die mij kan helpen?
Of heeft iemand interesse in dit systeem?
Armand