100.000km per jaar met een Lexus LS430

Arie t5r

Hoort erbij
15 jul 2012
48
2
0
Hallo!
Ik ben Arjan Kok, en heb vanaf zaterdag een LS430 2004 waarmee ik 100.000km per jaar ga afleggen. Lpg wordt er maandag ingebouwd bij Mesman Son en dan kunnen we karren!
Tot nu toe reed ik een V70 D5 465.000km, en mn vriendin een Jaguar XJ 4.0 v8 in de winter en een C70 cabrio in de zomer.
De Jag en C70 blijven, de V70"is verkocht en nu dus de Lexus. Zin in! De komende anderhalf jaar- 2 jaar zal ik met deze auto rijden en daarna heb ik een probleem.. Want wat moet ik d?n gaan kiezen??? :)
 

Bijlagen

  • photo2438.jpg
    photo2438.jpg
    122,1 KB · Weergaven: 43
  • photo2439.jpg
    photo2439.jpg
    99,4 KB · Weergaven: 43
  • photo2441.jpg
    photo2441.jpg
    97,8 KB · Weergaven: 48
  • photo2442.jpg
    photo2442.jpg
    95,8 KB · Weergaven: 46
  • photo2444.jpg
    photo2444.jpg
    80,4 KB · Weergaven: 46

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Dan bof je want je hebt geen probleem meer, je hoeft niet meer te kiezen.
Eenmaal een LS altijd een LS ;)
 

Arie t5r

Hoort erbij
15 jul 2012
48
2
0
De eerste 200km afgelegd met een verbruik van 1 op 11,5. Best netjes voor een 4.3v8.
Maandag gaat de lpginstallatie erin, dan gaan we ns zien..
Ik schat 1 op 8,3 op lpg.
En verder rijdt het heeeeerlijk! Wel ff wennen dat een parkeergarage ineens een halve meter smaller is..
 

Arie t5r

Hoort erbij
15 jul 2012
48
2
0
Morgen ist zover... Mag ik gaan 'gassen'... Nu al zin in! Ik kreeg van Mesman een Up mee.. Voor in de stad best leuk, maar op de snelweg hoor je gewoon niet thuis in zo'n hokje. Net als Aygo's, Twingo's enz. Levensgevaarlijk! :)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Helemaal mee eens :) Ik zie dit soort auto's regelmatig capriolen uithalen op de snelweg waarvan het vermijden van het ongeluk meer geluk dan wijsheid was.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0