600h 0f 460

Inderdaad ik ben op zoek naar een LS, net een hele mooie mijn neus voorbij laten gaan in Velddriel, heel jammer maar niets is uniek er is altijd een andere, kwestie van tijd en ben ook bezig om over de grens te kijken, ( daar had ik mijn laatste LS ook vandaan gehaald) het kan een paar maanden duren maar ik ga er een vinden die aan al mijn wensen voldoet.

Wat is de maximale kilometerstand waarbij u een LS zou kopen, er vanuit gaande dat de onderhouds geschiedenis klopt

Laatst bewerkt:
lage kilometerstanden worden een probleem of je moet mazzel hebben.
Koop je een wagen met 200.000 of meer op de teller let dan op onderstaande (dure) dingen, deze slijten vanaf 200.000 kilometer en gingen bij de mijne na die kilometerstand kapot:
  • Draagarmen voor.
  • Einddempers.
  • Waterpomp.
  • Veerpoten achter, goed te voelen als je van een drempel AF rijdt met de achterkant -bonk-
Idealiter zijn deze dingen al vervangen als de wagen al wat ervaring heeft.

Iemand vroeg naar mijn ervaringen bij Enckevort, ben niet daadwerkelijk bij hem geweest, op mijn poging om direct na het nieuwe jaar een afspraak werd i.v.m. vakantie die betreffende donderdag helaas te laat gereageerd, daarna voor zaterdag en afspraak willen maken maar helaas op vrijdag is deze verkocht.
Dus nog geen persoonlijke ervaring maar wat ik heb kunnen vinden is dat hij net zo als ons een liefhebber is van het merk Lexus

• Leuk
Waarderingen: Bassj
Fons is een jonge ondernemer, soms een beetje chaotisch, maar die uiteindelijk wel het beste met de klant voor heeft en een Lexushart heeft. Na aankoop van de IS, heeft hij kosteloos nog wat kleine dingetjes geregeld en advies gegeven. Mocht ik nog eens wat zoeken, is hij de eerste waar ik kijk.

• Leuk
Waarderingen: Henny