600h 0f 460

Inderdaad ik ben op zoek naar een LS, net een hele mooie mijn neus voorbij laten gaan in Velddriel, heel jammer maar niets is uniek er is altijd een andere, kwestie van tijd en ben ook bezig om over de grens te kijken, ( daar had ik mijn laatste LS ook vandaan gehaald) het kan een paar maanden duren maar ik ga er een vinden die aan al mijn wensen voldoet.

Wat is de maximale kilometerstand waarbij u een LS zou kopen, er vanuit gaande dat de onderhouds geschiedenis klopt

Laatst bewerkt:
lage kilometerstanden worden een probleem of je moet mazzel hebben.
Koop je een wagen met 200.000 of meer op de teller let dan op onderstaande (dure) dingen, deze slijten vanaf 200.000 kilometer en gingen bij de mijne na die kilometerstand kapot:
  • Draagarmen voor.
  • Einddempers.
  • Waterpomp.
  • Veerpoten achter, goed te voelen als je van een drempel AF rijdt met de achterkant -bonk-
Idealiter zijn deze dingen al vervangen als de wagen al wat ervaring heeft.

Iemand vroeg naar mijn ervaringen bij Enckevort, ben niet daadwerkelijk bij hem geweest, op mijn poging om direct na het nieuwe jaar een afspraak werd i.v.m. vakantie die betreffende donderdag helaas te laat gereageerd, daarna voor zaterdag en afspraak willen maken maar helaas op vrijdag is deze verkocht.
Dus nog geen persoonlijke ervaring maar wat ik heb kunnen vinden is dat hij net zo als ons een liefhebber is van het merk Lexus

• Leuk
Waarderingen: Bassj
Fons is een jonge ondernemer, soms een beetje chaotisch, maar die uiteindelijk wel het beste met de klant voor heeft en een Lexushart heeft. Na aankoop van de IS, heeft hij kosteloos nog wat kleine dingetjes geregeld en advies gegeven. Mocht ik nog eens wat zoeken, is hij de eerste waar ik kijk.

• Leuk
Waarderingen: Henny
Even een up-date van mijn zoektocht naar de juiste LS, ben inmiddels in Hilversum geweest, mooie auto maar donkere achterruit en zijruiten achterkant, niet mijn ding
Purmerend, LS zonder onderhouds geschiedenis, valt zo wie zo af
Veen, mooie LS , een weekend mee mogen nemen maar was toch niet "je van het"
Verder heb ik mijn Trike te koop aangeboden op marktplaats maar om nu te zeggen dat het storm loopt, nee
Wel mensen die afspraken maken en vervolgens niet op komen dagen, of een prijs bieden die niet in verhouding staat met de waarde.
Dus de zoektocht is nog op volle gang, ik kijk zowel in Nederland als daar buiten en de LS die ik zoek wordt zeker een keer te koop aangeboden

Update, zie je een "mooie" ls 600 en benader je de eigenaar voor wat info, onder andere de vraag heeft de auto beschadigingen is er iets defect ?
het antwoordt was, enkel een klein plekje op de achterbumper, dus ik trek mijn stoute schoenen aan en op naar Eisenach in Duitsland 5,5 uur rijden ( bij mooi weer en geen files ) vanaf mijn woonplaats en dan kom je daar aan en staat er een prachtige donkerblauwe LS, eigenaar was er nog niet dus even om de auto heen gelopen en zag direct al 3 kleine lak beschadigingen, ( voorbumper, achterbumper en linksonder op achterscherm) kleine dingen die eenvoudig te herstellen zijn en wel te accepteren waren , maar toen eigenaar gearriveerd was en de deuren geopend werden zag ik dat het dashboard aan de bestuurderskant bovenop en rond de luidspreker gescheurd en los was , aan de bestuurderskant deurpaneel los en geprobeerd met kit vast te zetten en als klap op de vuurpijl zat de bekleding van het dasboardkasje helemaal los ( was natuurlijk op de foto's niet zichtbaar )
Hem bedankt:mad: voor de juiste info en weer 5,5 uur rijden om thuis te komen met zowel op de heenweg als op de terug weg ruim voldoende "" STAU " en zoveel regen dan geen boer meer klagen kan of het land moet nu weer te nat zijn ;)

Wat moet je met zulke "moe mensen" ??

Hij dacht zeker , die komt van heel ver en gaat niet met legen handen terug of zoiets
maar goed weer een les geleerd en de volgende is raak :cool:
Had hem wel een draai om zijn oren willen geven, maar ja ben inmiddels 70 jaar en de snelheid een beetje kwijt ;)
wordt vervolgd

Jammer Henny maar ja, door fysiek aanwezig te zijn wist je 100% zeker wat in het vat zat. En verbijsterend wat een slechte staat die LS dan was.
Het valt me inderdaad op dat er minder LS600h's te koop staan. Maar doe jezelf een plezier en besteed maximaal budget aan een zo nieuw mogelijk model, liefst vanaf de facelift 2010. Ja, je betaald meer maar hebt dan ook veel minder kans op die klassieke problemen van het 2007-2010 model. En dan is 200k minder problematisch.
Veel succes met zoeken! En voor advies ben je hier op het goede adres.
Ik rij nu nog dagelijks met veel plezier in mijn LS 600h uit 2011 met 160k. In 2021 gekocht voor 32k en nooit meer teruggekeken. Ja, prijzig misschien maar nog geen enkel probleem gehad (garantie werkzaamheden in het begin daargelaten) Overweeg soms wel eens verkoop/inruil maar kan 'm niet missen. Ik vind nooit meer zo'n auto die zo fantastisch rijdt. Dat is vaak ook een probleem voor anderen, die op zoek zijn, eigenaren blijven gemiddeld lang rijden in hun LS.

• Leuk
Waarderingen: Henny en quattrootje