Update, zie je een "mooie" ls 600 en benader je de eigenaar voor wat info, onder andere de vraag heeft de auto beschadigingen is er iets defect ?
het antwoordt was, enkel een klein plekje op de achterbumper, dus ik trek mijn stoute schoenen aan en op naar Eisenach in Duitsland 5,5 uur rijden ( bij mooi weer en geen files ) vanaf mijn woonplaats en dan kom je daar aan en staat er een prachtige donkerblauwe LS, eigenaar was er nog niet dus even om de auto heen gelopen en zag direct al 3 kleine lak beschadigingen, ( voorbumper, achterbumper en linksonder op achterscherm) kleine dingen die eenvoudig te herstellen zijn en wel te accepteren waren , maar toen eigenaar gearriveerd was en de deuren geopend werden zag ik dat het dashboard aan de bestuurderskant bovenop en rond de luidspreker gescheurd en los was , aan de bestuurderskant deurpaneel los en geprobeerd met kit vast te zetten en als klap op de vuurpijl zat de bekleding van het dasboardkasje helemaal los ( was natuurlijk op de foto's niet zichtbaar )
Hem bedankt

voor de juiste info en weer 5,5 uur rijden om thuis te komen met zowel op de heenweg als op de terug weg ruim voldoende "" STAU " en zoveel regen dan geen boer meer klagen kan of het land moet nu weer te nat zijn
Wat moet je met zulke "moe mensen" ??
Hij dacht zeker , die komt van heel ver en gaat niet met legen handen terug of zoiets
maar goed weer een les geleerd en de volgende is raak

Had hem wel een draai om zijn oren willen geven, maar ja ben inmiddels 70 jaar en de snelheid een beetje kwijt

wordt vervolgd