Aangeboden: IS350

Status
Niet open voor verdere reacties.

UsedLexus

Actief
Sponsor
25 jan 2014
335
1
178
43
Dit is niet mijn gewoonte om een auto op dit forum aan te bieden, echter wat ik op dit moment in de aanbieding heb wil ik ook niet zomaar aan de eerste de beste verkopen.
een lexus is 350 in de kleur donkergrijs met zwart leder, schuifdak, werkende navigatie (op zich al zeldzaam voor een 350) houtinleg, stuurflippers enz enz.
t.o.v. een 250 is dit echt een feest om mee te rijden.
het betreft een auto waar nog niet aan gerommeld of verbouwd is ( wil natuurlijk niet altijd zeggen dat het slecht is, maar toch)
voor echte liefhebbers neem gerust even contact op
p.s.
het betreft een auto van 2007
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.722
464
83
Ik ben zo vrij geweest dit bericht in een eigen topic (onder Usedlexus.nl) te plaatsen. Niet in het voorstel topic.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Btw... wat is er gebeurd met de forumregels t.a.v. verkoop auto?

3. Weergeef een gedetailleerde omschrijving van uw auto (als van toepassing):
- km-stand :
- bouwjaar :
- conditie/staat :
- modificaties :
- onderhoudsgeschiedenis :
- foto's :
- vraagprijs :
 
  • Leuk
Waarderingen: Zer0ne

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.722
464
83
Reactie opgeruimd, omdat dit niet de plek is om te bespreken wat sponsoren wel of niet zouden moeten mogen op het forum.

Als iemand het niets eens is met het sponsoren beleid kan hij/zij dit via een persoonlijk bericht kenbaar maken.

Zie ook de forumregel:
Wanneer u iets wilt melden m.b.t. gebruikers welke zich volgens u niet aan de regels houden, stuur dan een PB aan de relevante moderator. Ga in ieder geval niet openlijk een ingreep verzoeken.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Hoho... Ik zie toch duidelijk forumleden die verzoeken om prijs etc. Ik zie ook geen enkele reden waarom ik een dergelijke vraag een een 'relevante' moderator moet stellen. Dit is een doodnormale opmerking aan het adres van TS en zou ik aan iedereen vragen die een advertentie plaatst zonder 'relevante' gegevens. Ik heb ook nergens aangegeven dat TS zich niet aan de regels houdt, of klachten daarover weergeven, behalve aangegeven dat zijn post incompleet is. Goed bezig, lekker filteren :thumbsup:
 

UsedLexus

Actief
Sponsor
25 jan 2014
335
1
178
43
sorry gps10 je heb helemaal gelijk, hier nog aanvullende informatie de auto is van 2007 ingevoerd in 2009 de kilometerstand is 150.000 maar volgens mij zijn dit mijlen.
de conditie van de auto is goed te noemen op wat lichte steenslag op de motorkap na, deze wil ik dan ook nog laten spuiten
verder is hij orgineel te noemen, en de geschiedenis is aanwezig (natuurlijk)
de vraagprijs zal rond de 12k liggen ,dit hangt een beetje af van de spuitkosten
een foto lukt helaas niet op het moment ik zal het later met een andere camera proberen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.