Aanschaf Lexus RC F solar flare

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Heeft echt heel Nederland er in gereden ??? 😱

Bijna iedereen Alor, enkel leden van het lexusforum niet!!:P Overigens heb ik morgen een afspraak met guerrilla exhaust om te bespreken of ik een uitlat van hen er onder zet!! Ben benieuwd. Het geluid van de guerrilla is geweldig!!:o
 
Wat een wrede bak zeg en ja bijna van jou, nog een paar nachtjes slapen voor jou en voor mij de reden om als gast de komende meeting te bezoeken,
Vele waaronder mijn eigen persoon zullen een beetje jaloers zijn, een mooie manier om 2016 te beginnen :thumbsup:
 
Waarom Guerrilla? Is een beetje zo'n huis keuken en tuin uitlaat die ze overpriced inelkaar flansen.. waarom geen merken zoals Fujitsubo, GReddy, HKS, invidia etc. Gebruiken?
 
Waarom Guerrilla? Is een beetje zo'n huis keuken en tuin uitlaat die ze overpriced inelkaar flansen.. waarom geen merken zoals Fujitsubo, GReddy, HKS, invidia etc. Gebruiken?

Ik ben daar geweest, maar wat ik heb gezien en gehoord is het qua prijs/kwaliteit tof!!