Aanschaf Lexus RC F solar flare

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Beste Lexusvrienden, het is zo ver: Gisteravond heb ik officieel alle papieren getekend voor de aanschaf van een Lexus RC F kleur soolar klare (oftewel oranje) full option met km stand van 27.000. Hij wordt geleverd begin januari en heb de volgende zaken al geregeld: Het dak en spoiler worden carbon gewrapt, er komt natuurlijk klasse 5 beveiliging in en hij krijgt een protest lakbehandeling. Ik zorg dat komende dagen foto's komen. Zometeen ga ik met trilmine even kijken naar de wijze en precies welke carbon getrapt gaat worden!!
Een droom komt uit!!!!!!!!:thumbsup::p
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Heel erg leuk johanm.
Je merkt dat de tijd best snel voorbij gaat.
Gefeliciteerd met het verwezenlijken van je droom 😊
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Kan ze eventueel in originele resolutie toesturen (tegen kleine vergoeding) :)
 

RvdK1985

Nieuw hier
23 mei 2015
18
0
0
Gefeliciteerd! Nog nooit 1 in het echt gezien, maar straks in hetzelfde dorp kan dat vast niet missen.
En denk dat je Trim-line (uit Zevenbergen) bedoeld ?
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Gefeliciteerd! Nog nooit 1 in het echt gezien, maar straks in hetzelfde dorp kan dat vast niet missen.
En denk dat je Trim-line (uit Zevenbergen) bedoeld ?

Inderdaad RvdK1985. Hofleverancier van Lexus. De auto staat nu in de showroom en zal komende maand al carbon gewarmde worden voordat ik hem overneem. Mooi geregeld!!
 

RvdK1985

Nieuw hier
23 mei 2015
18
0
0
Inderdaad RvdK1985. Hofleverancier van Lexus. De auto staat nu in de showroom en zal komende maand al carbon gewarmde worden voordat ik hem overneem. Mooi geregeld!!


Zeker netjes geregeld dan!
Ken de jongens uit Zevenbergen redelijk goed, komen regelmatig full colour bestickering "beplakken"
Je huidige wagen trouwens ook nog niet tegen gekomen, zo groot is het dorp toch niet :p
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
lang gewacht maar nu is het bijna zover , gefeliciteerd met je droom aankoop
wrappen is toch passe ? lekker standaard houden die prachtige RC :thumbsup:

IMAG1652.jpg
 

kinkhau

Hoort erbij
24 feb 2015
41
4
8
Betrapt! :p

Gefeliciteerd Johan! Mocht je de CVT gaan missen, dan ben ik bereid om te ruilen.. haha
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Thnx allemaal. Foto van mij en toekomstige bolide op Facebook lexusforum!
 

HammerMan

Hoort erbij
24 okt 2015
36
3
0
Toen ik mijn CT200h ging ophalen stond een grijze RC F op de oprit bij de Lexus dealer. Heb ik toch even bekeken en was onder de indruk. Hele gave auto! Ik ben al aan het sparen en heb hier nog wel even de tijd voor. Voordat de kinderen het huis uit zijn zijn we alweer heel wat jaartjes verder.

Ik kijk uit naar de foto's van je auto!